فیلم جدید G.I. Joe در دست ساخت است

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، قسمت جدیدی از مجموعه فیلم G.I. Joe (جی.آی. جو) در دست ساخت است. شرکت پارامونت پیکچرز و هاسبرو در حال ساخت چهارمین فیلم از این مجموعه اکشن هستند و به همین منظور جو شارپنل و آنا واترهاوس، نویسندگان فیلم Seberg (سیبرگ)، را برای نوشتن فیلمنامه این فیلم استخدام کرده‌اند. این پروژه در واقع پس از این آغاز می‌شود که پارامونت به‌تازگی فیلم Snake Eyes (اسنیک آیز) با بازی هنری گلدینگ در نقش اصلی، را تولید کرده و این فیلم اکشن به‌کارگردانی روبرت شونتکه، برای‌ اکران در تاریخ ۲۳ اکتبر ۲۰۲۰ (۲ آبان ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. فیلم Snake Eyes: G.I. Joe Origins (اسنیک آیز: جی.آی. جو اریجینز) در واقع قرار است در نقش ریبوت این مجموعه اکشن ظاهر شود و قرار نیست ادامه داستان دو فیلم قبلی مجموعه G.I. Joe باشد.

فیلم G.I. Joe: The Rise of Cobra (جی.آی. جو: ظهور کبرا) در سال ۲۰۰۹ و فیلم G.I. Joe: Retaliation (جی. آی. جو: تلافی) در سال ۲۰۱۳ روی پرده رفتند و با وجود دریافت نقدهای متوسط و ضعیف، در مجموع بیش از ۶۷۸ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کروند. لورنزو دی بوناونتورا، تهیه‌کننده برجسته سینما نیز به‌عنوان تهیه‌کننده بار دیگر با هاسبرو در قسمت جدید فیلم G.I. Joe همکاری خواهد کرد، اما در حال حاضر اطلاعات بیشتری از جمله کارگردان، تاریخ اکران و بازیگران فیلم در دسترس نیست و در حال حاضر می‌توان انتظار داشت که گلدینگ برای بازی در نقش اسنیک آیز در این فیلم حضور داشته باشد.

علاوه‌بر فیلم Seberg، شارپنل و واترهاوس وظیفه نوشتن فیلمنامه آثار دیگری از جمله فیلم The Aftermath (پیامد)، فیلم Frankie & Alice و فیلم Race را نیز بر عهده داشته بودند و فیلم Rebecca (ربکا) با بازی آرمی همر و لیلی جیمز جدیدترین فیلمی است که این دو وظیفه نوشتن فیلمنامه آن را بر عهده داشته که این فیلم قرار است امسال از نتفلیکس منتشر شود. همچنین شارپنل و واترهاوس وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم The Great Machine (ماشین بزرگ) را بر عهده گرفته‌اند که این فیلم علمی تخیلی براساس کمیک Ex Machina (فراماشین) اثر برایان کی. وان و تونی هریس در دست ساخت است.

تانی کال

برگرفته از Variety

زومجی

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *