فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» کوئنتین تارانتینو، با حضور «برد پیت» و «لئوناردو دی‌کاپریو»

«کوئنتین تارانتینو» علاوه بر انتخاب «برد پیت» برای بازی در کنار «لئوناردو دی‌کاپریو» در فیلم جدیدش، عنوانی هم برای آن برگزید. نهمین فیلم تارانتینو  «روزی روزگاری در هالیوود» نام گرفته و در تاریخ 9 آگوست سال 2019 روی پرده می‌رود. طبق اعلام سونی، داستان این فیلم در سال 1969 لوس آنجلس اتفاق می‌افتد و دو شخصیت اصلی آن «ریک دالتون» ستاره سابق سریال‌های وسترن (دی‌کاپریو)  و بدل‌کار همیشگی او «کلیف بوث» (برد پیت) خواهند بود. این دو شخصیت سخت در تلاش برای رسیدن به جایگاهی در هالیوود هستند و ریک همسایه بسیار سرشناسی دارد به نام «شارون تیت».

تارانتینو در انتخاب نام فیلم خود از «سرجیو لئونه» و آثار شناخته شده‌اش «روزی روزگاری در آمریکا» و «روزی روزگاری در غرب» تبعیت کرده است. پس از رسوایی‌های اخیر کمپانی وانستین، حق پخش این فیلم تارانتینو  توسط سونی خریداری شد. سال گذشته تارانتینو از بازیگر نامزد اسکار «مارگو رابی» درخواست کرده بود تا نقش شخصتیت «شارون تیت» را ایفا کند. تیت در دهه 60 میلادی به دست اعضای فرقه «چارلز منسون» به قتل رسید.

تارانتینو گذشته از پیت و دی‌کاپریو با «تام کروز» هم برای دو نقش کلیدی فیلم وارد مذاکره شده بود. وی در نهمین فیلم بلند خود علاوه بر اینکه با دی‌کاپریو پس از «جانگو آزاد شده» همکاری می‌کند، با «برد پیت» هم پس از «حرامزادگان بی‌شرف» که در هشت بخش نامزد اسکار شد مجدداً همراهی خواهد کرد. پیت به تازگی برای «جیمز گری» در فیلم «» جلوی دوربین رفته است.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *