فیلم سینمایی «مرد شش میلیارد دلاری» تاخیر خورد

فیلم سینمایی The Six Billion Dollar Man با نقش آفرینی ﻣﺎﺭﮎ ﻭﺍﻟﺒﺮﮒ برای یک سال دیگر هم تاخیر خورد؛ شنیدن این خبر چندان غافلگیرکننده نیست، چون همین چند روز قبل شنیدیم ﺩﺍﻣﯿﺎﻥ ﺯﯾﻔﺮﻭﻥ که قرار بود این فیلم را کارگردانی کند از پروژه خارج شده است. اولین حرف ها در مورد پروژه سینمایی «مرد شش میلیارد دلاری» در سال ۱۹۹۵ به میان آمد و از همان زمان تاکنون فقط با موانع مختلف روبرو شده است. این فیلم واقع بازسازی سریالی به همین نام است که از سال ۱۹۷۳ تا ۱۹۷۸ روی آنتن شبکه ABC رفت.

همانطور که اشاره کردیم این پروژه از سال ۱۹۹۵ در جریان است، ابتدا کمپانی یونیورسال در حال توسعه این بازسازی بود، اما حقوق فیلم به Dimension Pictures فروخته شد که قصد داشت یک فیلم کمدی با نقش آفرینی جیم کری با این اسم بسازد، اما در نهایت به واقعیت تبدیل نشد. بعد از چندین تلاش بی فایده برای استارت پروژه، نهایتا در سال ۲۰۱۵ تایید شد که ﻣﺎﺭﮎ ﻭﺍﻟﺒﺮﮒ بعنوان بازیگر اصلی فیلم انتخاب شده است. این فیلم قرار بود توسط پیتر برگ (Lone Survivor) کارگردانی شود، اما در نهایت از پروژه خارج شد و ﺩﺍﻣﯿﺎﻥ ﺯﯾﻔﺮﻭﻥ (Wild Tales) وظیفه کارگردانی و نگارش را بر عهده گرفت. اما این بار ورشکستگی کمپانی Weinstein باعث شد که حقوق آن را به وارنر بروس فروخته بفروشند. حالا که ﺯﯾﻔﺮﻭﻥ هم خودش را از پروژه کنار کشیده، استودیو مجبور است که فیلم را با یک سال اخیر اکران کند.

فیلم سینمایی «مرد شش میلیارد دلاری» در اصل قرار بود ماه مِی ۲۰۱۹ روی پرده برود، اما با توجه به مشکل جدید، کمپانی وارنر بروس اکران را تا پنجم ژوئن ۲۰۲۰ (مصادف با جمعه ۱۶ خرداد ۹۹) به تاخیر انداخته است، یعنی یک سال کامل. حال با شنیدن خبر جدید این سوال به ذهن ما خطور می کند که اصلا چنین فیلمی ساخته خواهد شد؟؟ اگر جواب در نهایت خیر باشد اصلا تعجب نمی کنیم.

در سریال کلاسیک The Six Million Dollar Man آقای ﻟﯽ ﻣﯿﺠﺮﺯ بازیگر نقش اصلی بود؛ ﺍﯾﻦ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﺩﺭﺑﺎﺭﻩٔ ﻓﻀﺎﻧﻮﺭﺩﯼ ﺑﻪ ﻧﺎﻡ ﺍﺳﺘﯿﻮ ﺁﺳﺘﯿﻦ ‏ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﺭ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﻣﺄﻣﻮﺭﯾﺖﻫﺎ ﻭ ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﺁﺯﻣﺎﯾﺶ ﯾﮏ ﻓﻀﺎﭘﯿﻤﺎ ﺳﻘﻮﻁ ﻣﯽﮐﻨﺪ ﻭ ﺑﻪ ﮐﻤﺎ ﻣﯽﺭﻭﺩ ﻭ ﭼﺸﻢ ﺭﺍﺳﺖ، ﺩﺳﺖ ﺭﺍﺳﺖ ﻭ ﻫﺮﺩﻭ ﭘﺎﯼ ﺍﻭ ﺑﻪ ﺷﺪﺕ ﺁﺳﯿﺐ ﻣﯽﺑﯿﻨﻨﺪ، ﻃﻮﺭﯼ ﮐﻪ ﺗﻘﺮﯾﺒﺎً ﺍﺯ ﺑﯿﻦ ﻣﯽﺭﻭﻧﺪ. ﺩﺍﻧﺸﻤﻨﺪﺍﻥ، ﻃﯽ ﯾﮏ ﻋﻤﻞ ﺟﺮﺍﺣﯽ ﺳﺮّﯼ، ﺩﺳﺖﻫﺎ ﻭ ﭘﺎﻫﺎﯼ ﺍﻭ ﺭﺍ ﺑﺎ ﺍﻋﻀﺎﯼ ﻣﺼﻨﻮﻋﯽ ﻋﻮﺽ ﻣﯽﮐﻨﻨﺪ ﻭ ﺣﺘﯽ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﭼﺸﻢﻫﺎﯾﺶ ﺭﺍ ﺑﻪﺻﻮﺭﺕ ﻣﺼﻨﻮﻋﯽ ﮐﺎﺭ ﻣﯽﮔﺬﺍﺭﻧﺪ. ﺑﺪﯾﻦ ﺗﺮﺗﯿﺐ ‏ﺍﺳﺘﯿﻮ ﺩﺍﺭﺍﯼ ﻗﺪﺭﺕهای ﻓﻮﻕﺍﻟﻌﺎﺩﻩٔ ﻓﺮﺍﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﻣﯽﺷﻮﺩ. حال ممکن است در نسخه سینمایی شاهد تغییراتی در داستان باشیم، برای حفظ طراوت داستان؛ اما هنوز تایید نشده است.

منتظر انتشار اطلاعات بیشتر در مورد The Six Million Dollar Man باشید…

 

تانی کال

برگرفته از وارنر بروس

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *