فیلم «عصبانی نیستم» اکران نمی شود

روز گذشته سخنگوی شورای صنفی نمایش اعلام کرد که در جلسه این شورا که با حضور پخش کننده و کارگردان «عصبانی نیستم» برگزار شد، به این نتیجه رسیدند که فیلم رفع توقیف شده رضا درمیشیان به دلیل تراکم اکران فیلم‌های سینمایی به نمایش درنیاید. امروز رضا درمیشیان با انتشار یادداشتی، نقل‌ قول منتشر شده در مورد انصراف خود از اکران فیلمش را تکذیب کرده و نوشته با وجود این‌که بسیار ناامید است، اما همچنان پیگیر اکران فیلمش خواهد بود.

در ابتدای یادداشت رضا درمیشیان که در روزنامه شرق چاپ شده، آمده است: ««عصبانى نيستم!!!» اما بى‌نهايت نااميد، نااميد، نااميد، غمگين، دلسرد، تنها، تنها، تنهاتر، افسرده، تلخ، تلخ‌تر هستم. عصبانى نيستم!!! اما با اشك نوشتم، با اشك ساختم و با اشك شاهد اتفاقاتش هستم.»

او در ادامه به معضلات و سختی‌هایی که در طول چهار سال گذشته برای فیلم‌اش به وجود آمد، اشاره کرد و نوشت: « صدهابار بازبينى در شوراهاى مختلف، دريافت پنج پروانه نمايش و سه‌بار ثبت تاريخ اكران در شوراى صنفى، بالاوپايين‌رفتن‌هاى مختلف و… و…»

درمیشیان در پایان تاکید کرد که همچنان پیگیر اکران «عصبانی نیستم» خواهد بود: «من به‌عنوان تهيه‌كننده و كارگردان فيلم «عصبانى نيستم!» به‌هيچ‌عنوان از اكران انصراف نداده‌ام و تمامى نقل‌قول‌هايى را كه مى‌شود تكذيب مى‌كنم و همچنان پیگیر نمايش اين فيلم هستم. عصبانى نيستم!!! هرچند فيلمم به‌راحتى ذبح و قربانى مى‌شود، چون سازنده‌اش در هيچ اردوگاه سياسى‌اى نيست و هيچ پشتوانه‌اى ندارد. عصبانى نيستم!!!»

تانی کال

آی سینما

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *