فیلم علمی-تخیلی Infinite «مارک والبرگ» و Cinderella «کامیلا کابیو» در سالن‌های سینما اکران نخواهند شد

فیلم‌های دیگری از استودیوهای پارامونت و سونی از تقویم اکران در سالن‌های سینما حذف شدند. فیلم تریلر و علمی-تخیلی «بی‌نهایت» (Infinite) به کارگردانی «آنتوان فوکوا» و بازی «مارک والبرگ» در ماه ژوئن به شبکه استریمینگ پارامونت+ می‌آید.

«باب باکیش» مدیر عامل ویاکام‌سی‌بی‌اس پنجشنبه این هفته اعلام کرد که فیلم فوکوا و والبرگ که قرار بود ۲۴ سپتامبر اکران شود مستقیماً به شکبه پارامونت+ می‌رود. در فصل پاییز آینده جای نگرانی برای سالن‌داران وجود ندارد چرا که فیلم‌های «ونوم: بگذار کشتار شود» (Venom: Let There Be Carnage) سونی، «ایوان هانسن عزیز» (Dear Evan Hansen) یونیورسال و پیش‌درآمد «سوپرانو» (The Sopranos) برادران وارنر تحت عنوان «خیل قدیسان نیوآرک» (The Many Saints of Newark) روی پرده خواهند رفت. «چشمان تمی فی» (The Eyes of Tammy Faye) سرچ‌لایت نیز به صورت محدود به نمایش درخواهد آمد.

پارامونت در ماه‌های باقی مانده سال ۲۰۲۱ فیلم‌های «یک جای آرام ۲» (A Quiet Place Part II) که تریلر نهایی آن به‌تازگی منتشر شده را در تاریخ ۲۸ می، «چشمان مار» (Snake Eyes) را در ماه ژوئیه، «گشت پنجه‌ای» (Paw Patrol)‌ در ماه آگست، «کله‌خر» (Jackass) در ماه اکتبر، «کلیفورد سک بزرگ قرمز» (Clifford the Big Red Dog) ۵ نوامبر و «تاپ گان: ماوریک» (Top Gun: Maverick) را ۱۹ نوامبر اکران می‌کند.

فیلم «بی‌نهایت» بر اساس رمان «یادداشت‌های یک تناسخ‌گرا» (The Reincarnationist Papers) نوشته‌ «اریک میکرانز» اقتباس می‌شود. داستان رمان در مورد مردی به نام «ایوان مایکلز» که خاطرات روشنی از حیات دیگر خود به یاد می‌آورد و جامعه‌ای مخفی و کهن از افرادی با وضعیت مشابه است. «بی‌نهایت» داستانی اریجینال است که پتانسیل تبدیل شدن به یک چندگانه را دارد.

دیگر بازیگران فیلم «چیوتل اجیوفور»، «سوفی کوکسن»، «جیسون ماتزوکاس»، «روپرت فرند»، «توبی جونز» و «دیلن اوبرایان» خواهند بود. پیش از والبرگ قرار بود «کریس اوانز» در این فیلم بازی کند.

«بی‌نهایت» دومین فیلم پارامونت است که مستقیماً راهی پارامونت+ شده است. سال گذشته استودیو «فیلم باب اسفنجی: اسفنجی در حال فرار» (The SpongeBob Movie: Sponge on the Run) را بدون اکران در سینما به پارامونت+ آورد. امتیاز پخش آن فیلم در بازارهای خارجی در اختیار نت‌فلیکس بود. در طول یک سال گذشته، پارامونت فیلم‌های «مرغ‌عشق‌ها» (The Lovebirds) و «دادگاه شیکاگو ۷» (The Trial of the Chicago 7) را به نت‌فلیکس، «ایالات متحده علیه بیلی هالیدی» (The United States vs. Billie Holiday)‌ را به هولو، و «سفر به آمریکا ۲» (Coming 2 America)، «جنگ فردا» (The Tomorrow War)‌ و «بدون پشیمانی» (Without Remorse) را به آمازون فروخته است.

در همین حین سونی اعلام کرد که فیلم «سیندرلا» (Cinderella) با بازی «کامیلا کابیو» را در سالن‌های سینما روی پرده نمی‌برد و از طریق آمازون پرایم منتشر می‌کند. موزیکال «سیندرلا» به کارگردانی «کی کانن» اولین فیلم بلند کابیو است.

تاریخ پخش این فیلم در حال حاضر نامشخص است، اما تا پایان سال از آمازون پخش خواهد شد. سونی پیکچرز زمانی قرار بود این موزیکال را در ماه ژوئیه اکران کند اما پاندمی وضعیت اکران را به ویژه در اروپا و آمریکای لاتین متغیر کرده است. سونی امتیاز پخش فیلم در چین را همچنان در اختیار خواهد داشت.

«ایدینا منزل»، «بیلی پورتر»، «مینی درایور»، «نیک گایتزین»، و «پی‌یرس برازنان» دیگر بازیگران «سیندرلا» خواهند بود. کانن نویسنده فیلمنامه و «جیمز کوردن» تهیه‌کننده فیلم است و نقش کوتاهی بازی می‌کند.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *