فیلم لایو اکشن کارآگاه گجت توسط دیزنی ساخته خواهد شد

بر گزارش هالیوود ریپورتر، Disney در حال ادامه‌ی استفاده از دارایی‌های قدیمی‌اش برای ساخت فیلم‌های لایو-اکشن است. این استودیو توسعه‌ی اقتباس تازه‌ای از کارتون تحسین شده‌ی Inspector Gadget در دهه ۸۰ میلادی را آغاز کرده است. 

این پروژه توسط دن لین (Dan Lin) و جاناتان ایریچ (Jonathan Eirich)، تیم پشت فیلم پرفروش Aladdin تهیه و توسط مایکی دی (Mikey Day) و استریتر سایدل (Streeter Seidell) نوشته خواهد شد.

کارتون Inspector Gadget حاصل همکاری استودیو‌هایی آمریکایی و کانادایی بود و ماجراهای کارآگاهی بیونیک را دنبال می‌کرد که به یاد کارآگاه کلوزو در فیلم The Pink Panther خلق شد. کارآگاه گجت توانایی بیرون آوردن ابزارهای مختلفی از اعضای بدنش را دارد. دشمن او دکتر کلا و سازمان شرور M.A.D. و دستیاران او خواهرزاده‌اش پنی و سگ خانواده برِین هستند.

به لطف موفقیتش، این مجموعه دنباله‌ها و انشعاب‌های متعددی داشته است که تازه‌ترین اقتباس از ماجراهای این کارآگاه دوست‌داشتنی، مجموعه‌ی انیمیشنی که توسط Netflix برای چهار فصل از سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۸ خلق شد، است.

این فیلم حکم سومین فیلم اقتباسی که دیزنی از این شخصیت ساخته است را خواهد داشت. پیش از این در سال ۱۹۹۹ متیو برودریک (Matthew Broderick) در قالب این شخصیت ظاهر که فیلم عملکرد خوبی در گیشه داشت اما نزد منتقدین شکست خورد. در پی فیلم نخست، فیلم دیگری با عنوان Inspector Gadget 2 ساخته شد که در آن دی. ال. هیولی (D.L. Hughley) صداپیشه‌ی ماشین گجت و فرنچ استوارت (French Stewart) به جای برودریک ایفاکننده‌ی نقش کارآگاه گجت بود.

علاوه بر گجت، دی و سایدل وظیفه‌ی نگارش بازسازی مجموعه‌ی Home Alone را نیز برای Disney+ برعهده دارند.

تانی کال

برگرفته از Comingsoon

سینمافارس

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *