به تازگی و براساس سخنان کارگردان فیلم لایو اکشن Aladdin «علاءالدین»، مشخص شده است که این فیلم قرار است یک اثر موزیکال باشد. دیزنی در این چند مدت اخیر، موفقیت‌های زیادی با خلق بازسازی‌های عناوین معروف قدیمی خود به دست آورده است. برای اطلاعات بیش‌تر، با سایت سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

اکنون پس از موفقیت خیره‌کننده‌ی فیلم Beauty And The Beast «دیو و دلبر»، دیزنی بیش‌تر از همیشه به دنبال ساخت یک بازسازی از آثار مشهور گذشته‌ی خود است. به همین منظور، دیزنی در آینده ساخت لایو اکشن‌های Aladdin «علاءالدین»، Mulan «مولان» با کارگردانی نیکی کارو (Niki Caro)، The Lion King «شیر شاه» با کارگردانی جان فاورو ((Jon Favreau) و Dumbo «دامبو» با کارگردانی تیم برتون (Tim Burtonn) را در دستور کار قرار داده است.

با این وجود طرفداران دوست دارند تا بدانند که آیا این فیلم‌‌های جدید هم موزیکال خواهند بود یا خیر. از این رو، گای ریچی (Guy Ritchie)، کارگردان فیلم لایو اکشن Aladdin «علاءالدین»، در گفت‌وگوی جدید خود با سایت Nerdist اعلام کرده است که این کار سختی خواهد بود که فیلم علاءالدین را موزیکال نسازیم. البته، او در ادامه اذعان داشت که هنوز برای اعلام اطلاعات جدید فیلم بسیار زود است:

من واقعاً خودم را در ابن پروژه غرق کرده‌ام. بنابراین، دنبال جذب تیم بازیگری مورد نیاز فیلم هستم، اما ما هنوز مسیر کار خود را پیدا نکرده‌ایم. من اطمینان دارم که در زمان مناسب، این مسیر برای ما آشکار خواهد شد؛ اما در حال حاضر کمی زود است.

با توجه به سخنان گای ریچی (Guy Ritchie)، به نظر می‌رسد که به زودی شاهد اطلاعات جدید فیلم نباشیم؛ اما در حال حاضر می‌دانیم که Aladdin «علاءالدین» قرار است یک فیلم موزیکال باشد.

توسط محمد زمانی

گیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *