فیلم مستند The Beatles: Get Back «پیتر جکسون» به یک سریال شش ساعته تبدیل شد

مستند «بیتلز: بازگشت» (The Beatles: Get Back) «پیتر جکسون» که در ابتدا قرار بود به شکل یک فیلم مستند در ماه آگست اکران شود، با اعلام دیزنی+ به تعطیلات شکرگزاری در ماه نوامبر موکول شده و در قالب یک سریال سه اپیزودی پخش خواهد شد. این شبکه توضیح می‌دهد که علت این تغییر «غنای تصاویر بی‌مانندی است که جکسون بازبینی کرده و سه سال گذشته را صرف ترمیم و تدوین آن‌ها کرده است.» این سه قسمت حدوداً دو ساعته از ۲۵ تا ۲۷ نوامبر آینده روی ایر می‌روند.

دیزنی ادعا می‌کند که مستند جکسون تصاویری از «جان لنون»، «پل مک‌کارتی»، «جورج هریسون»‌و «رینگو استار» در حال خلق ترانه‌های کلاسیک‌شان به تصویر می‌کشد. این مستند علاوه بر این تصاویری کمیاب کمتر دیده شده از آخرین اجرای زنده‌ی گروه در سال ۱۹۶۹ را نشان خواهد داد.

جکسون پیش‌تر گفته بود که فیلم حاوی ۵۶ ساعت تصاویر دیده‌نشده از «بیتلز» است: «واقعاً کار عظیمی است. می‌توانم بگویم که در نیمه‌ی راه تدوین هستیم، اما از آن‌جا که تاکنون منتظر مانده‌اید و فیلم تا سال ۲۰۲۱ به تعویق افتاده، فکر کردیم که زمان خوبی است تا پیش‌نمایشی از آنچه بر رویش کار می‌کنیم و حال و هوا و انرژی فیلم منتشر کنیم.»

او اضافه کرده بود: «از بسیاری جنبه‌ها، تصاویر به‌یادماندنی «مایکل لیندزی-هاگ خطوط داستانی مختلفی را به تصویر می‌کشد. داستان دوستان و افراد دیگر. داستانی است در مورد ضعف‌های انسانی و یک همکاری خوشایند. یک بررسی دقیق از فرایند خلق هنری است و ساختن ترانه‌های به‌یادماندنی تحت فشار، در دوران تغییرات اجتماعی اوایل ۱۹۶۹. اما نوستالژیک نیست – خام، صریح و انسانی است. در بیش از شش ساعت، «بیتلز» را با صمیمیتی که تصور نمی‌کردید ممکن است خواهید شناخت.»

سریال مستند «بیتلز: بازگشت» ۲۵-۲۷ نوامبر از دیزنی+ پخش خواهد شد.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *