فیلم «پلنگ سیاه» در صدر پیش فروش فیلم‌های مارول

بر اساس گفته‌ی IMAX، پیش فروش بلیط‌های فیلم Black Panther «پلنگ سیاه»، رکورد تمام فیلم‌های مارول را شکست.

«پلنگ سیاه» در حال تبدیل شدن به یک رکورد شکن است. در انتهای ماه ژانویه، پیش فروش بلیط‌های فیلم بعدی مارول از تمام فیلم‌های ابر قهرمانانه‌ی این استودیو پیشی گرفت. در آخر این هفته، مقدار فروش بلیط‌های این فیلم از ۱۶۵ میلیون دلار عبور کرد و رکورد Deadpool  «استخر مرگ» با عدد ۱۵۰ میلیون دلار را شکست. این فیلم می‌تواند در رتبه‌ی پنجمین یا ششمین فیلم ابرقهرمانانه در تمام تاریخ عنوان بگیرد.

در اخبار گذشته، گرگ فوستر (Greg Foster) مدیر اجرایی IMAX به Variety گفت که این فیلم رکورد IMAX را نیز خواهد شکاند. او توضیح داد «پیش فروش‌ بلیط‌ها بهترین راه برای پی بردن به این موضوع است.» به گفته‌ی فوستر، پیش فروش بلیط‌ها به طور معمول ده روز قبل از منتشر شدن فیلم اوج می‌گیرد. در شرایطی که چهار روز به اکران فیلم «پلنگ سیاه» در سینماها مانده است، فوستر معتقد است که این فیلم شگفت آور عمل کرده است.

بلیط‌های IMAX خوب به طبع گران‌تر از بلیط‌های معمولی است. ممکن است تماشاگران کمی در این رابطه نگران باشند اما این موضوع مشکلی برای «پلنگ سیاه» به وجود نمی‌آورد. رایان کوگلر (Ryan Coogler) صحنه‌هایی را با دوربین‌های IMAX فیلم برداری کرده است که تجربه‌ی بهتری روی پرده‌ی سینما منتقل می‌کند. تریلر‌ها تصاویر پانورامای شگفت‌انگیزی را از این فیلم نشان می‌دهند که تا بحال در دنیای سینماتیک مارول مشاهده نشده است. این در حالی است که فیلم‌های ابر قهرمانانه اغلب از دوربین‌های IMAX برای صحنه‌های مبارزه استفاده می‌کنند. کریستوفر نولان (Christopher Nolan) یکی از کسانی است که در فیلم The Dark Knight «شوالیه تاریکی» از آن استفاده کرد.

بررسی‌های اولیه نشان دهنده‌ی این است که «پلنگ سیاه» یکی از بهترین فیلم‌های مارول تا کنون است. بنابراین رتبه‌ی بالای این فیلم در سایت روتن تومیتوز بسیار جالب توجه است. واضح است که تماشاگران در حال رکورد زنی برای مشاهده‌ی این فیلم از دنیای سینماتیک مارول هستند و امید می‌رود که واکنش مخاطبان به این فیلم نیز همانند واکنش منتقدان باشد.

تانی کال

برگرفته از ScreenRant

سینماگیمفا

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *