فیلم «پیشنهاد بی‌شرمانه» بازسازی می‎شود

سایت خبری «Collider» تایید کرده است که ارین کریسیدا ویلسون قرار است برای پروژه جدید استودیو «Paramount Players» که بازسازی فیلم رمانتیک و درام «Indecent Proposal» محصول سال ۱۹۹۳ است، تغییراتی در فیلمنامه آن ایجاد کند. ارین کریسیدا ویلسون  پیش ار این فیلمنامه نویسی آثاری از جمله کارتون سفیدبرفی و هفت کوتوله و فیلم دختری در قطار را برعهده داشته است.

«Indecent Proposal» به کارگردانی آدریان لین، کارگردان نامزد دریافت جایره اسکار است. که کارگردانی فیلم های چون «Fatal Attraction»، «Flashdance» و «Jacob’s Ladder» را بر عهده داشته. رابرت ردفورد، دمی مور و  وودی هارلسون نیز در این فیلم ایفای نقش کرده اند. داستان فیلم در مورد میلیاردری است که به یک زن و شوهر جوان (مور و هارلسون) پیشنهاد می‎دهد تا زن جوان در قبال گرفتن یک‌میلیون دلار یک شب را با او بگذراند و در نهایت این پیشنهاد باعث لطمه در روابط میان زن و شوهر جوان می‎شود. این فیلم با فروش ۲۲۶ میلیون دلار در سراسر جهان تبدیل به یک شکست شد. همچنین جایزه تمشک طلایی را به عنوان بدترین فیلم سال ۱۹۹۳ برنده شد.

این فیلم بر اساس رمانی به همین نام اثر «Jack Engelhard» است که در سال ۱۹۸۸ منتشر شد. خلاصه رسمی این کتاب به شرح زیر است: در آتلانتیک سیتی، پس از تماشا کردن باخت زوج جوان توسط میلیونر که پشت میز بلک جک نشسته، «Joshua Kane» و همسرش «Joan» وارد معامله ای با شیطان می شوند: مرد میلیونر پیشنهاد یک میلیون دلار را به «Joshua» برای داشتن زندگی بهتر می دهد و در عوض از او می خواهد که یک شب را با «Joan» بگذراند.

ساخت این پروژه هنوز در مراحل اولیه است زیرا استودیو «Paramount Players» به دنبال بازیگران و کارگردان مناسب است. در این میان، داستان فیلم، سوال مهیج و جالب توجهی مطرح می کند: آیا شما با این معامله با شیطان موافق هستید؟

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *