فیلم Birds of Prey در سال 2020 اکران می‌شود

استودیوی برادران وارنر تاریخ اکران «پرندگان شکاری» (Birds of Prey) را اعلام کرد و طبق برنامه این فیلم در تاریخ ۷ فوریه ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد. در این فیلم «مارگو رابی» بار دیگر در نقش «هارلی کوئین» ظاهر می‌شود، نقشی که اولین بار در سال ۲۰۱۶ و با فیلم «جوخه انتحار» (Suicide Squad) معرفی شد.

در کتاب‌های کامیک دی‌سی، «پرندگان شکاری» گروهی از ابرقهرمانان زن‌اند و معمولاً شامل «قناری سیاه» و «هانترس» یا «زن شکارچی» می‌شوند. این فیلم بر اساس شایعات اخیر شخصیت‌های «کاساندرا کین» یا «اُرفان» (Orphan) و «رنه مونتویا» افسر پلیس شهر گاتهام را هم معرفی خواهد کرد. «مری الیزابت واینستد» و «گوگا امباثا-را» از جمله بازیگرانی‌اند که برای نقش‌های پیش‌گفته تست بازیگری داده‌اند.

شخصیت ضدقهرمان این فیلم برپایه آخرین گزارشات «سیاه نقاب» (Black Mask) خواهد بود. «بت‌گرل» یکی دیگر از اعضای اصلی «پرندگان شکاری» است. اگرچه فیلمی اختصاصی برای این شخصیت در حال توسعه است، اما پیش‌بینی می‌شود او برای اولین بار در «پرندگان شکاری» البته بدون لباس همیشگی‌اش، به دنیای سینمایی دی‌سی وارد شود. نگارش فیلمنامه «بت‌گرل» و «پرندگان شکاری» به «کریستینا هادسون» سپرده شده و فیلم اخیر را «کتی یان» کارگردانی می‌کند.

«مارگو رابی» در فیلم «پرندگان شکاری» که یکی از پنج فیلم در حال ساخت با حضور شخصیت «هارلی کوئین» است، به عنوان تهیه‌کننده هم فعالیت می‌کند. هارلی علاوه بر فیلم اختصاصی خود، در فیلم‌های «هارلی کوئین علیه جوکر» که بر رابطه پیچیده او با «جوکر» متمرکز است، و «سیرن‌های گاتهام سیتی» (Gotham City Sirens) در کنار «زن گربه‌ای» و «پویزن آی‌وی» که توسط «دیوید آیر» کارگردان «جوخه انتحار» کارگردانی می‌شود، و دنباله «جوخه انتحار» به کارگردانی «گیوین اوکانر»، حضور خواهد داشت.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *