فیلم Birds Of Prey ممکن است اوایل 2019 وارد فاز تولید شود!

طبق گزارش های تازه منتشر شده، فیلم سینمایی Birds of Prey (پرندگان شکاری) ممکن است اوایل سال ۲۰۱۹ پا به فاز تولید بگذارد، و فیلم بعدی وارنر بروس و ﺩﯼﺳﯽ بعد از Wonder Woman 1984 (ﺯﻥ ﺷﮕﻔﺖﺍﻧﮕﯿﺰ) باشد. وارنر بروس بعد از سال ۲۰۱۳ و اکران Man of Steel (مرد پولادین) زک اسنایدر به آرامی مشغول توسعه دنیای سینمایی اشتراکی قهرمانان کمیک های ﺩﯼﺳﯽ است. استارت واقعی این دنیای سینمایی در سال ۲۰۱۶ و با آغاز اکران Batman V Superman: Dawn of Justice (بتمن در مقابل سوپرمن: طلوع عدالت) بوده است، سپس هم Suicide Squad (جوخه انتحار) به گسترش بیشتر آن کمک کرد. تمام این فیلم ها از نظر تجاری به موفقیت رسیدند، اما از نظر هنری خیلی بحث برانگیز بودند. در واقع Wonder Woman خانم پتی جنکینز اولین فیلم از این فرانچایز بود که همزمان به موفقیت تجاری و هنری رسید، و کارگردان آن این روزها برای جلوی دوربین بردن Wonder Woman 1984 بازگشته است.

در این میان، کمپانی وارنر بروس بطور رسمی مشغول کار بر روی دو پروژه کمیک بوکی دیگر هم است: نخست Aquaman (آکوامن) به کارگردانی جیمز گان و سپس Shazam (شزم) به کارگردانی دیوید اف. سندبرگ که اولی طی روزهای پایانی ۲۰۱۸ پا به گیشه می گذارد و دومی همراه با Wonder Woman 1984 سال ۲۰۱۹ روی پرده می رود. اما سوال مهم؛ بعد از ۲۰۱۹ شاهد اکران چه فیلم هایی خواهیم بود؟ جواب دقیقی برای این سوال نداریم اما وارنر بروس مشغول توسعه تعدادی پروژه مرتبط با کمیک های ﺩﯼﺳﯽ است، ولی نمی دانیم کدام یک بعدی خواهد بود. این امکان وجود دارد که طی همایش کامیک کان امسال وارنر بروس اطلاعاتی تازه در رابطه با آینده DCEU فاش کند.

طبق یک گزارش تازه منتشر شده از سوی DiscussingFilm، کمپانی وارنر بروس در نظر دارد تا فیلم Birds of Prey را طی ماه ژانویه وارد فاز تولید کند؛ طبق شنیده ها خانم ﮐﺘﯽ ﯾﺎﻥ قرار است این فیلم را بر پایهﻓﯿﻠﻢﻧﺎﻣﻪای از ﮐﺮﯾﺴﺘﯿﻨﺎ ﻫﺎﺩﺳﻦ (بامبلبی ۲۰۱۸) کارگردانی کند. وبسایت Omega Underground هم با انتشار یک گزارش فاش کرده استودیو به دنبال لوکیشن های مناسب برای ﻓﯿﻠﻢبرداری Birds of Prey است. پیش از این شایعه شده بود که وارنر بروس پرندگان شکاری خودش را در سال ۲۰۱۹ جلوی دوربین می برد اما حرفی از یک ماه یا روز بخصوص به میان نیامده بود. از آنجا که Wonder Woman 1984 اکنون در فاز تولید قرار دارد و نام هیچ پروژه دیگری هم شنیده نشده، پس شاید Birds of Prey فیلم بعدی DCEU باشد.

برای حالا، تمام این حرف ها فقط شایعه هایی ساده هستند، اما اگر کمی عمیق تر نگاه کنیم چندان هم بعید نیست وارنر بروس پرندگان شکاری را بزودی جلوی دوربین ببرد. Bird of Prey اولین فیلم DCEU است که در آن تعداد زیادی شخصیت کمیک بوکی مونث حضور دارد [اولین تیم آپ خانم ها]، از طرفی هارلی کویین (با نقش آفرینی مارگو رابی) را به سینما بازمیگرداند، می تواند ادامه ای برای موفقیت های Suicide Squad باشد. گل گدوت در دو فیلم Batman V Superman بخوبی درخشید، سپس با کمک پتی جنکینز در Wonder Woman شاهکار کرد؛ حال این وضعیت می تواند برای هارلی کویین هم تکرار شود. در طرف دیگر Birds of Prey چند شخصیت مونث جدید را وارد DCEU می کند و می تواند نقش موثری بر روی آینده این فرانچایز داشته باشد.

در حال حاضر ما چشمانمان به همایش کامیک کان سن دیگو (SDCC) دوخته شده تا شاید وارنر بروس اطلاعات تازه ای از آینده DCEU برایمان فاش کند. طبق شنیده ها، در بخش DC Films پنل کامیک-کان وارنر بروس، ما شاهد نمایش تریلر فیلم سینمایی Aquaman و یک تیزر از Shazam خواهیم بود، بعلاوه چند تصویر هنری از قسمت دوم Wonder Woman1984 که در آنها می توانیم چیتا (با نقش آفرینی Kristen Wiig) را مشاهده کنیم. همچنین انتظار می رود که بن افلک بازیگر نقش بتمن و مت ریوز کارگردان فعلی فیلم The Batman هم در این همایش دیده شوند.

وانر بروس فعلا برنامه هایش برای همایش کامیک-کان را مخفی نگه داشته، بنابراین پنل این کمپانی پر از غیرمنتظره ها خواهد بود و ما هم فقط می توانیم حدس بزنیم؛ شاید در این همایش خبری از فیلم The Batman بشنویم و تکلیف آن بعد از مدت ها روشن شود، ممکن است Birds Of Prey (پرندگان شکاری) هم در کامیک-کان امسال حضور داشته باشد و اطلاعاتی از آن برایمان فاش شود. این احتمال وجود دارد که طی SDCC 2018 شاهد افشای نام چند فیلم جدید از DCEU هم باشیم، یا خبری از فیلم های انفرادی جوکر، بلک ادم و همچنین سپاه فانوس سبز بشنویم.

اما در پایان باید اشاره کنیم طبق صحبت های مارگو رابی، به نظر می رسد که Birds of Prey اولین فیلم درجه R فرانچایز DCEU خواهد بود. استارت همایش کامیک-کان سن دیگو در روز ۱۹ جولای (۲۸ تیر ماه) می خورد و تا ۲۲ جولای موتور آن روشن است.

تانی کال

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *