فیلم Black Panther رکورددار پیش‌فروش بلیت فیلم‌های مارول

رکوردددار این عنوان فیلم Captain America: Civil War بود که با آغاز پیش فروش بلیت فیلم “پلنگ سیاه”، این فیلم توانست با فروش فوق العاده خود در 24 ساعت ابتدایی این رکورد را به نام خود به ثبت برساند.

در حالی که هنوز کارشناسان فروش فیلم «پلنگ سیاه» (Black Panther) مارول را تخمین هم نزده‌اند، اما بلیت‌های این فیلم بی‌درنگ به فروش می‌رسد. پس از آنکه بلیت‌های فیلم دوشنبه شب به فروش گذاشته شد، «فاندانگو» اعلام کرد که «پنلگ سیاه» رکورد فیلم «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» را پشت سر گذاشته و در حال حاضر پرفروش‌ترین عنوان دنیای سینمایی مارول از حیث بلیت فروشی در 24 ساعت اول آغاز پیش‌فروش به شمار می‌آید. «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» در تابستان سال 2016 اکران خود را در هفته اول با 179 میلیون دلار آغاز کرد.

در حال حاضر میان پیش‌فروش خوب بلیت و افتتاحیه پرفروش هیچ رابطه مستقیمی وجود ندارد، اما در اینجا با یک عنوان در دنیای سینمایی مارول سر و کار داریم و از این رو می‌توان فروش آخر هفته در افتتاحیه را با پیش‌فروش بلیت‌ها سنجید. «پنگ سیاه» مارول در تاریخ 16 فوریه و در تعطیلات روز میلاد جورج واشینگتن و در حوالی روز ولنتاین که امسال با روز چهارشنبه مصادف شده روی پرده می‌رود.

کارشناسان هالیوود در مقطع کنونی بر این باور نیستند که «پلنگ سیاه» بتواند با فروش افتتاحیه «جنگ داخلی» برابری کند. اما در صورتی که این فیلم به این موفقیت برسد، به عنوان پرفروش‌ترین فیلم تاریخ در ماه فوریه شناخته می‌شود و فیلم «ددپول» فاکس را که 132.4 میلیون دلار در افتتاحیه فروخته است را شکست می‌دهد. تا این لحظه، استودیوهای رغیب دیزنی پیش‌بینی می‌کنند که «پلنگ سیاه» با فروش 80 الی 85 میلیون دلاری اکران خود را شروع کند.

طبق یکی از آخرین بررسی‌های «فاندانگو» که از بیش از 8 هزار سینمارو به دست آمده، «پلنگ سیاه» به عنوان یکی از دو فیلم هیجان‌انگیز سال 2018 انتخاب شده و پس از «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» که در تاریخ 4 می 2018 اکران می‌شود، در رتبه دوم قرار گرفته است. «چادویک بوسمان» بازیگر نقش اصلی «پلنگ سیاه» نیز توسط هواداران به عنوان جذاب‌ترین قهرمان فیلم‌هایی برگزیده شده که در آن تنها یک ابرقهرمان حاضر است. «رایان کوگلر» کارگردانی فیلم «پلنگ سیاه» را برعهده دارد.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *