فیلم Bohemian Rhapsody برای اولین بار در ورزشگاه ومبلی لندن اکران می‌شود

فیلم «راپسودی بوهمی» که ظهور «فردی مرکوری» ستاره راک و خواننده گروه موسیقی «کوئین» را روایت می‌کند، قرار است تقریباً در همان جایی برای اولین بار اکران شود که گروه مشهورترین اجرای زنده‌اش را برگزار کرد.

این فیلم با درخشش «رامی مالک» در نقش مرکوری در تاریخ ۳۰ مهر در ورزشگاه سرپوشیده ومبلی که بخشی از مجموعه ورزشی ومبلی محسوب می‌شود به نمایش درآید، جایی که گروه «کوئین» در مقابل دیدگان ۷۲ هزار نفر در سال ۱۹۸۵ کنسرت «لایو اید» را اجرا کرد. این کنسرت یکبار با انتخاب موسیقی‌دانان و منتقدین به عنوان بهترین اجرای زنده تمامی ادوار برگزیده شد.

فاکس قرن بیستم دوشنبه شب با اعلام این خبر اضافه کرد که ورود عموم مردم به ورزشگاه آزاد بوده و درآمد حاصل از فروش بلیت این فیلم به سازمان «مرکوری فینیکس تراست» که توسط فردی به منظور حمایت از بیماران مبتلا به ایدز تأسیس شده بود، اهدا می‌شود.

علاوه بر مالک، «بن هاردی» در نقش «راجر تیلور»، «جوزف ماتزلو» در نقش «جان دیکن» و «گویلیم لی» در نقش «برایان من» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

باوجود اینکه «دکستر فلچر» پس از اخراج «برایان سینگر» کارگردان قبلی پروژه، فیلمبرداری فیلم را به پایان رسانده، اما نام سینگر به عنوان کارگردان اثر ذکر می‌شود.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *