فیلم Breaking Bad با نویسندگی خالق سریال ساخته می‌شود

سریال برنده امی Breaking Bad شبکه AMC با فیلمی که از اواسط نوامبر تا فوریه در نیو مکزیکو فیلمبرداری می‌شود توسعه می‌یابد. خبر تولید بی سر و صدای این پروژه اولین بار از طریق «آلباکرکی ژورنال» به بیرون درز کرده است. سازندگان سریال و مسئولین شبکه از ارائه توضیح در این خصوص خودداری کرده‌اند، اما بنابر ادعای منابع نزدیک به پروژه، «وینس گیلیگان» نویسنده و تهیه‌کننده سریال Breaking Bad و «بهتر است با سال تماس بگیرید» این فیلم را نوشته و کارگردانی می‌کند.

قرارداد تولید این فیلم که ممکن است یک فیلم بلند یا تلویزیونی و یا مینی‌سریالی برای پلتفورم‌های استریمینگ و شبکه‌های اینترنتی باشد با سونی هنوز نهایی نشده است. داستان این فیلم در دنیای Breaking Bad می‌گذرد و اگرچه هنوز معلوم نیست بازیگران اصلی از جمله «برایان کرانستون» و «آرون پال» در آن به بازی می‌پردازند یا نه اما سازندگان امیدوارند آن‌ها را برای فیلمبرداری بازگردانند. در حال حاضر بازگشت «مارک جانسون» و «ملیسا برنستین» تهیه‌کنندگان Breaking Bad و «بهتر است با سال تماس بگیرید» تأیید شده است.

سریال اصلی در قالب پنج فصل روی ایر رفت و به سرعت به یک پدیده تلویزیونی تبدیل شد و پس از پایان یافتن آن، AMC پیش‌درآمد «بهتر است با سال تماس بگیرید» را ساخت و باز هم به موفقیت رسید.

به نوشته «آلباکرکی ژورنال»، پروژه‌ای با نام «Greenbriar» که احتمالاً نام رمز فیلم باشد قرار است از اواسط نوامبر در آلباکرکی ساخته شود. این روزنامه در گزارش خود می‌نویسد داستان فیلم در مورد فرار مردی ربوده شده و تلاش او برای رسیدن به آزادی است.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *