فیلم The Last Duel با بازی «مت دیمون» و «بن افلک» را «ریدلی اسکات» می‌سازد

«ریدلی اسکات» کارگردان سرشناس هالیوود کارگردانی فیلم «دوئل آخر» (The Last Duel) را با بازی «مت دیمون» و «بن افلک» را بر عهده گرفت. دیمون و افلک با همکاری «نیکول هولوفسنر» فیلم‌نامه این فیلم را نوشتند. دیمون، افلک و «کوین والش» نیز تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده دارند. فیلم‌نامه این فیلم از کتاب «دوئل آخر: داستان واقعی از محاکمه از طریق مبارزه در قرون وسطی در فرانسه» نوشته «اریک جگر» اقتباس شده است.

این فیلم در قرن چهاردهم فرانسه اتفاق می‌افتد و داستان مردی به نام «ژان دکاروژ» را دنبال می‌کند که پس از بازگشت از جنگ می‌فهمد که دوستش «ژک لوگری» به همسرش «مارگاریت» تجاوز کرده است. هیچ کس حرف‌های زن را باور نمی‌کند و «کاروژ» از پادشاه فرانسه خواهش می‌کند که رأی خود را که به نفع «گری» به دوئل تا پای مرگ تغییر دهد. در این مبارزه برنده بی گناه نامیده می‌شود و در صورتی که «کاروژ» ببازد همسرش را به صلیب کشیده و به خاطر تهمت بی اساس آتش می‌زنند. این دوئل تاریخی تبدیل به آخرین دوئل قانونی در فرانسه می‌شود.

دیمون و افلک پیشتر در فیلم‌های «ویل هانتینگ خوب» (Good Will Hunting)، که برنده اسکار بهترین فیلمنامه شد، «جزم اندیشی» (Dogma) و «مریخی» (The Martian) همکاری کردند. هنوز زمان شروع فیلم‌برداری مشخص نیست زیرا دیمون ماه آینده فیلم‌برداری «استیل‌واتر» (Stillwater) را دارد.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *