فیلم The Eternals کاوشی درون تاریخچه دنیای سینمایی مارول خواهد داشت!

کوین فایگی از اینکه می توانند کاوشی درون تاریخ دنیای سینمایی مارول از طریق فیلم The Eternals داشته باشند بشدت هیجان زده است. تمام کسانی که در Marvel Studios هستند این روزها برنامه های آینده استودیو برای دنیای سینمایی مارول را مانند یک راز در سینه های خودشان نگه داشته اند، اما هیچکدام از آنها مانند آقای فایگی راز نگه دار نیست. آنها اکنون منتظر هستند تا Avengers 4 از راه برسد و سپس با خیال راحت در مورد آینده MCU صحبت کنند. در حال حاضر Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) و Guardians of the Galaxy Vol. 3 (نگهبانان کهکشان جلد سوم) تنها فیلم های “پسا-اونجرز ۴ی” هستند که معرفی شده اند و پس از آن همه چیز برای ما تار است، اما بعضی اوقات شاهد اشاره هایی به آینده هستیم؛ طبق همین اشارات، اینطور به نظر می رسد که فیلم The Eternals قرار است نقش مهمی در آینده MCU داشته باشد.

اوایل اردیبهشت ماه بود که شنیدیم Marvel Studios در حال توسعه فیلم سینمایی اترنال هاست، ابتدا شک داشتیم که چنین چیزی واقعیت داشته باشد، اما خیلی زود اشاره های بیشتری به آن شد. سپس مطلع شدیم مارول بطور غیررسمی ﻧﻮﯾﺴﻨﺪﻩای را استخدام کـرده تا یک ﻓﯿﻠﻢﻧﺎﻣﻪ برای این عنـوان احتمالی بنویسد، اما هنوز بطور رسمی هیچ صحبتی از این فیلم نشده و نمی دانیم که مارول چه برنامه هایی برای آن دارد.

حال کوین فایگی، رئیس جمهور دنیای سینمایی مارول بتازگی در یک مصاحبه صحبت هایی در رابطه با فیلم The Eternals داشته است. باید اشاره کنیم که فیلم احتمالی به سازندگانش این امکان را می دهد تا کاوشی در تاریخ و اسطوره شناسی دنیای سینمایی مارول داشته باشند، بخاطر باستانی بودن تمدن اترنال ها. فایگی گفت که تمدن Eternals از تاریخچه بزرگی برخوردار است و آنها مدت زمان زیادی است که وجود دارند. “این مفهوم تمام این اسطوره ها و افسانه هایی است که ما از زمان های قدیم می دانیم، آنها از اترنالها الهام گرفته اند؟” او در ادامه گفت: “اترنال ها کجا هستند؟ این بسیار… می دانید، این یک نوع از بیگانه های باستانی علمی-تخیلی است که ما دوست داریم یک روز درونشان کاوش کنیم…

جک کربی در سال ۱۹۶۷ سری کمیک The Eternals را خلق کرد، اترنالها یک گروه از موجودات خداگونه هستند که برای عصرهای زیادی وجود داشته اند. آنها ارتباط عمیقی با تاریخ انسان ها و زمین دارند، اترنالها هزاران سال قبل برای حافظت از سیاره زمین در مقابل بیگانگانی به نام Deviants جنگیده اند. وقتی که ﻧﯿﻞ ﮔﯿﻤﻦ در سال ۲۰۰۶ اترنالها را با یک مینی سری بازگرداند؛ نه تنها این ریشه ها را حفظ کرد بلکـه به نمایش نقش این نژاد در دوران مدرن پرداخت.

همانطور که اشاره کردیم اترنال ها از یک تاریخچه چند هزار سالـه برخوردار هستند، بنابراین مارول امکان کاوش در هر کدام از این عصرها را دارد، و The Eternals می تواند یکی دیگر از فیلم های مارول باشد که به روایت حوادث گذشته می پردازد. وقایع فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) در سال های ۱۹۹۰ میلادی اتفاق می افتد، طبق شنیده ها فیلم Black Widow (بیوه سیاه) هم یک عنوان ﭘﯿﺶدرآمدی است. البته مارول مجبور نیست یک فیلم تحت عنوان The Eternals بسازد، بلکه می تواند مانند فیلم Black Panther (پلنگ سیاه) یا Thor (ثور) عمل کند، و فقط کاوشی درون تاریخچه این تمدن داشته باشد.

باید اشاره کنیم که تانوس خودش یک اترنال است، نام پدرش را هم در Avengers: Infinity War شنیدیم، که او هم قطعا اترنال بود. بنابراین امکان ساخته شدن فیلم The Eternals خیلی زیاد است، حتی جاش برولین بازیگر نقش تانوس برای حضور در این فیلم اعلام آمادگی کرده است!!

تانی کال

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *