فیلم Gambit یک فیلم کمدی رمانتیک خواهد بود

با ادغام فاکس قرن بیستم و دیزنی، بسیاری از هواداران به درستی نمی‌دانستند که فیلم «گامبیت» (Gambit) که از مدت‌ها قبل خبر تولید آن منتشر شده و بارها به تعویق افتاده، چه سرنوشتی پیدا می‌کند. روز گذشته سرانجام خبر رسید که پروژه ابرقهرمانی «چینینگ تتوم» هنوز کنسل نشده است.

«سایمون کینبرگ» تهیه‌کننده فیلم اخیراً از پیشرفت مراحل تولید فیلم خبر داده و فاش کرده است که برخلاف انتظارات این فیلم لحن و ژانری متفاوت خواهد داشت و ممکن است برخی دوستداران این شخصیت را بهت‌زده کند.

کینبرگ در مصاحبه با IGN می‌گوید: «گامبیت یک شخصیت عیاش و کلاهبردار است و ما با توجه به رفتار و منش او احساس کردیم که ژانر کمدی رمانتیک مناسب اوست.» این اظهارات کینبرگ که بر چندگانه «ایکس-من» هم نظارت می‌کند و به زودی فیلم «ایکس-من: دارک فینکس» را روی پرده دارد، تا حدودی غافلگیرکننده است زیرا برای این پروژه هنوز کارگردانی انتخاب نشده. پیش از این «داگ لایمن» و «گور وربینسکی» در مقاطعی به این پروژه پیوستند و سپس از آن جدا شدند.

اما کینبرگ در ادامه به هواداران توصیه می‌کند که به گفته‌های او تکیه نکنند: «وقتی می‌گویم کمدی رمانتیک منظورم معنای دقیق کلمه نیست، همانگونه که فیلم «لوگان» را یک اثر وسترن می‌دانم. چنین نیست که در آن فیلم خبری از هفت‌تیرکشی در صلات ظهر باشد. رگه‌هایی از آن را داراست. بنابراین می‌گویم که «گامبیت» رگه‌هایی از ژانر کمدی عاشقانه دارد. این درحالی است که هنوز یک اثر ابرقهرمانی با ضدقهرمان‌ها و قهرمانان مختلف نیز هست.»

با نهایی شدن قرارداد فاکس قرن بیستم و دیزنی در اواسط سال ۲۰۱۹، کینبرگ به توسعه این فیلم در اوایل سال آینده میلادی ادامه می‌دهد. در ماه‌های آینده معلوم می‌شود که پس از ادغام فاکس و دیزنی، فیلم اختصاصی «گامبیت» در «دنیای سینمایی مارول» گنجانده می‌شود یا نه.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *