فیلم Scary Stories (ﺩﺍﺳﺘﺎﻥهای ترسناک) ﮔﯽﯾﺮﻣﻮ ﺩﻝ ﺗﻮﺭﻭ در حال پیشرفت است

ﮔﯽﯾﺮﻣﻮ ﺩﻝ ﺗﻮﺭﻭ می خواهد با آوردن سری کتاب های Scary Stories to Tell in the Dark ﺍِﻟﻮﯾﻦ ﺷﻮﺍﺭﺗﺰ به سینما، نسل جدید بچه های دنیا را شوکه کند؛ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﻧﻮﺷﺘﺎﺭ ﺷﻮﺍﺭﺗﺰ که از سال ۱۹۸۱ تا ۹۱ چاپ شد، پر از داستان های ترسناک است با تصویرسازی های سیاه و سفید طراحی شده توسط تصویرگر مشهور، آقای ﺍﺳﺘﯿﻮﻥ ﮔﻤﻞ. این کتاب ها کابوس شب بچه های دهه نودی که با خواندن آنها بزرگ شدند بود، پـس کاملا طبیعی است که کارگردان فیلم های Pan’s Labyrinth (ﻫﺰﺍﺭﺗﻮﯼ ﭘﻦ) و The Shape of Water (شکل آب) بخواهد آنها را تبدیل به یک فیلم برای بچه ها کند.

فیلم A Scary Stories to Tell in the Dark اکنون چند سالی است که در مرحله توسعه قرار دارد، اما ﮔﯽﯾﺮﻣﻮ ﺩﻝ ﺗﻮﺭﻭ تا قبل از سال ۲۰۱۶ هیچ دخالتـی در آن نداشت. او اکنون ﺗﻬﯿﻪﮐﻨﻨﺪﻩ این پروژه است و در نگارش آن با برادران ﻫﺎﮔﻤﻦ همکاری دارد، او همچنین کارگردانی پروژه را به عهده خواهد داشت، بجای André Øvredal (کالبدشکافی جین دو). این فیلمساز نروژی اکنون در حال آماده شدن برای شروع تولید این فیلم در تورنتو طی تابستان امسال است.

حال طبق تازه ترین گزارش های منتشر شده، Entertainment One و CBS Films اعلام کرده انـد که آنها در تامین مالی فیلم Scary Stories to Tell in the Dark (داستان های ترسناک برای گفتن در تاریکی) همکاری دارند. کمپانی CBS فیلم را از طریق Lionsgate در ایالات متحده روی پرده می برد، eOne نیز مسئول اکران فیلم در کانادا و چندین کشور دیگر است. رئیس کمپانی eOne این فیلم را یک عنوان سرگرم کننده و باحال توصیف کرده است که باعث می شود مخاطبانش در سراسر دنیا از روی صندلی های خودشان بپرند!!

در پایان باید اشاره کنیم که فیلم The Scary Stories بر محور گروهی از بچه های نوجوان می چرخد که در مورد یک سری از مرگ های رمزآلود ناراحت کننده و غیرمنتظره در شهر کوچکشان تحقیق می کنند. منتظر انتشار اطلاعات بیشتر در مورد فیلم Scary Stories to Tell in the Dark باشید.

تانی کال

مغناطیس نیوز

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *