فیلم Star Trek تارانتینو با درجه سنی بزرگسال

اوایل هفته منابع خبری گزارش دادند که «کوئنتین تارانتینو» برای فیلم «پیشتازان فضا» ایده‌های جدیدی در سر دارد و آن را با «جی‌جی آبرامز» و استودیوی پارامونت در میان گذاشته است. اکنون خبر می‌رسد که این پروژه به سرعت در حال پیشرفت است و تارانتینو با نویسندگان «مارک اسمیت»، «لیندزی بیر» و «درو پیرس» در مورد ایده‌ها به بحث نشسته و در نهایت نگارش فیلمنامه را به یکی از آنان واگذار خواهد کرد. «مارک اسمیت» که در نوشتن فیلمنامه «بازگشته» (The Revenant) هم دست داشته، بنابر آخرین شایعات از شانس بیشتری برخوردار است.

این فیلم از آنجا که تارانتینو برای آن درجه سنی بزرگسال درخواست کرده، و آبرامز و پارامونت با آن موافقت کرده‌اند، قطعاً با قسمت‌های قبلی «پیشتازان فضا» متفاوت خواهد بود. بسیاری از پروژه‌های پرخرج درجه سنی را به PG-13 (نامناسب برای افراد زیر 13 سال) منحصر می‌کنند تا حداکثر مخاطب را به سالن‌های سینما بکشانند. به همین علت بود که پروژه‌ی 150 میلیونی «در کوهستان جنون» (At the Mountains of Madness) دل تورو در استودیوی یونیورسال کاری از پیش نبرد و متوقف شد، هرچند که «تام کروز» آماده نقش‌آفرینی در آن بود. تنها فیلم «ددپول» استودیوی فاکس که به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ با درجه سنی بزرگسال بدل شد، از این قائده مستثنی بود.

درجه سنی فیلم «پیشتازان فضا» برای تارانتینویی که تاکنون تمام آثارش را با درجه سنی بزرگسال اکران کرده از اهمیت فراوانی داشت. فیلم‌های Pulp Fiction و Reservoir Dogs با درجه سنی پایین‌تر قابل تصور نیستند.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *