فیلم Star Trek تارانتینو با رده سنی بزرگسال اکران می‌شود

«کوئنتین تارانتینو» دنیای «پیشتازان فضا» (Star Trek) را خونین‌تر از پیش می‌کند. فیلم «پیشتازان فضا» به کارگردانی تارانتینو توسط استودیوی پارامونت به تولید می‌رسد و مشارکت این فیلمساز در پروژه به باید به معنای افزایش خشونت اثر و استفاده از الفاظ رکیک باشد، دو خصوصیتی که در فیلم‌های قبلی «پیشتازان فضا» به چشم نمی‌خورد.

تارانتینو به تازگی در مصاحبه با مجله‌ی «امپایر» تأیید کرده است که فیلم «پیشتازان فضا» را با درجه‌ی سنی بزرگسال (R) می‌سازد: «فیلمی با درجه‌ی سنی بزرگسال خواهد بود. اگر من این فیلم را بسازم چنین درجه‌ای خواهد داشت.»

در ماه‌های گذشته، «کارل اربان» ستاره‌ی فیلم «پیشتازان فضا» در مورد اینکه چرا تارانتینو به تولید فیلمی با درجه‌ی سنی بزرگسال تمایل دارد مصاحبه کرده و تأکید کرده بود که علتش استفاده از الفاظ رکیک و سطحی نیست. او می‌گوید: «نباید نگران این مسئله باشید که فیلم پر خواهد شد از صحنه‌های ناشایست و چیزهایی مانند آن. او فیلمی با رده‌ی سنی بزرگسال می‌خواهد تا به ضرب‌آهنگ خود برسد. اگر محدودیت سنی ایجاد نشود، وقتی شخصیتی به بیرون پرتاب می‌شود، اتفاقی که همگی پیش از دیده‌ایم، ممکن است دل و روده‌های او نشان داده شود… این رده‌ی سنی دست کارگردان را بازتر می‌گذارد… به او برای انجام چنین صحنه‌ای آزادی عمل می‌دهد. به نظر من، یکی از جذابیت‌های بازی «دی‌فارست کلی» همین بود. او وحشت در فضا را به تصویر می‌کشید. وقتی بچه بودم رعب و وحشت نگاهش همیشه مرا تحت تأثیر قرار می‌داد.»

«زکری کوئینتو» یکی دیگر از بازیگران چندگانه‌ی «پیشتازان فضا» پیش‌تر در مصاحبه‌هایی تأیید کرده بود که فیلم تارانتینو با درجه‌ی سنی بزرگسال روی پرده می‌رود. او می‌‌گوید: «بسیار هیجان‌زده‌ام که فرصتی دست داده تا با تارانتینو همکاری کنیم و ببینیم او قصد دارد در این دنیا به ما چه کند. برای اولین بار نسخه‌ی بزرگسالانه‌ای از «پیشتازان فضا» ساخته خواهد شد و این هیجان‌انگیز است. سال‌هاست یکی از هواداران فیلم‌های او هستم و از ابتکاراتش الهام می‌گیرم. اصالت آثار او را اگر با شخصیت‌های گوناگون و ایدئولوژی شگفت‌انگیز جهان فیلم ترکیب کنید، نتیجه به شدت لذت‌بخش خواهد شد.»

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *