فیلم «Uncharted» در آستانه‎ی تولید

به نظر می‎رسد فیلم «Uncharted» در مراحل آغازین است و در حال حاضر از همیشه به شروع فرایند تولید نزدیکتر است. شاون لوی کارگردان فیلم «Uncharted»، در مصاحبه‎ای با سایت خبری «The Playlist»، اطلاعاتی جدیدی از این فیلم فریبنده در اختیار ما قرار داده است، او گفت فیلمنامه‎ای قوی و جامع وجود دارد و ستاره‎های فیلم نیز مشخص هستند و ساخت این فیلم در آینده‎ای نزدیک تر از فیلم دیگرش به نام «Starman» آغاز خواهد شد.

شاون لوی در ادامه گفت: «در حال حاضر در نزدیکترین حالت ممکن به ساخت فیلم عظیم «Uncharted» قرار داریم. همچنین یک فیلمنامه بسیار عالی داریم و ستاره‎ی این فیلم تام هالند است. در حال حاضر تنها موضوع برنامه ریزی و افزودن دیگر بازیگران وجود دارد. اما هم اکنون می‎توانم بگویم به نظر می‎رسه بسیار به شروع کار نزدیک هستیم و این پروژه فیلمی است که من برای آن بسیار هیجان‎زده هستم.»

مراحل ساخت فیلم «Uncharted» تا به امروز بسیار آرام پیشرفته است، یعنی از سال 2009 که کمپانی سونی تصمیم گرفت شخصیت ناتان دریک را بر روی صحنه، به نمایش درآورد. حتی در انتخاب بازیگران و کارگردان این پروژه تغییرات بسیاری داده شد. در آخر تصمیم گرفته شد تا تام هالند بازیگر نقش مرد عنکبوتی نقش ناتان دریک جوان را بازی کند و شاون لوی تهیه کننده اجرایی و کارگردان سریال «Stranger Things» کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته باشد.

هنگامی که در سال 2017 تام هالند برای بازی در نقش ناتان دریک انتخاب شد، سونی بعد از حذف فیلمنامه کامل جو کارنهان اطلاع داد که به دنبال یک فیلمنامه نویس برای این مجموعه است.

اگر چه بسیاری از طرفداران می‎خواستند ناتان فیلیون بازیگر سریال «Firefly» را در نقش ناتان دریک ببینند، اما نیتن فیلیون تنها در یک فیلم کوتاه ۱۵ دقیقه‌ای نقش ناتان دریک را بازی کرد، که البته این فیلم کوتاه از طرف کارمندان فعلی و سابق کمپانی بازی‌های ویدئویی آمریکایی ناتی داگ که سازنده بازی های «Uncharted» بودند، مهر تایید دریافت کرد.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *