فیلم Underwater «کریستن استوارت» با پایانی متفاوت در شبکه‌ نمایش خانگی عرضه می‌شود

فیلم «زیرآب» پس از چندین سال انتظار سرانجام اوایل سال جاری میلادی روی پرده رفت. این فیلم اگرچه مانند دیگر عناوین ژانر وحشت که در ماه‌های ابتدایی سال اکران می‌شوند در گیشه موفق نبود، اما هواداران ژانر وحشت به لطف ادغام هیولاها با المان‌های داستان‌های علمی‌-تخیلی و لاوکرفتی، از آن استقبال کردند. «زیرآب» قرار است ۱۴ آوریل (۲۶ فروردین ماه ۱۳۹۹) بر روی دیسک‌های بلو-ری‌ و دی‌وی‌دی به همراه محتویاتی مثل پایان متفاوت عرضه شود.

داستان فیلم در مورد سرنشینان زیردریایی کلپر است که با علم به دشواری‌های مأموریت‌ خود، آماده‌ی رویارویی با وحشت می‌شوند. ماجراجویی‌های نفس‌گیر گروه زمانی آغاز می‌شود که یک  زمین‌لرزه به تجهیزات آنان از جمله دستگاه‌های ارتباطی صدمه وارد می‌کند. «نورا پرایس» با بازی «کریستن استورات» موقتاً مشکلات را مرتفع می‌کند و باید به سرعت آماده‌ی تخلیه شود. تنها امید آن‌ها پناه بردن به یک کشتی متروکه است. آن‌ها به مرور متوجه می‌شوند که در اعماق دریا تنها نیستند.

محتویات اضافی فیلم شامل یک پایان متفاوت است که تنها به صورت دیجیتال (WEB-DL) منتشر می‌شود. علاوه بر این یک صحنه‌ی حذف شده و شش صحنه‌ی طولانی‌تر و دو ویدیوی پشت صحنه، به همراه تفسیر صوتی «ویلیام یوبانک»، «جارد پرینگتن» و «فیل گاترون» عرضه خواهد شد.

یوبانک در مصاحبه با «مستر اچ» در خصوص هیولاهای فیلم که بی‌شباهت با «بیگانه» (Alien) نبودند می‌گوید: «هیولا در فیلمنامه موجودی عظیم و وال-گونه توصیف شده بود. یک بهیموث. ما صحنه‌ها را بدون این موجود فیلمبرداری کردیم چون طبیعتاً قرار بود در مرحله‌ی بعدی به فیلم اضافه شود… در مراحل ابتدایی طراحی توانستیم تمرکز خود را بر خلق موجودی افسانه‌ای معطوف کنیم. بنابراین آنجا بود که شروع کردیم به نزدیک شدن به داستان‌های لاوکرفت.»

«زیرآب» در تاریخ ۱۴ آوریل به صورت دیجیتال و بلو-ری منتشر می‌شود.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *