فیلم «Venom» با درجه سنی PG-13 منتشر خواهد شد

خبرهای ضد و نقیضی مبنی بر انتشار فیلم «Venom» با درجه سنی PG-13 به جای R به گوش می‌رسد. طبق اخبار منتشر شده برخی از اعضای کمپانی سونی بر این باورند که فیلم «Venom» باید تا حد ممکن مرزهای رده سنی PG-13 را حفظ کند زیرا اینگونه افراد بیشتری به فیلم دسترسی خواهند داشت. آن‌ها بر این باورند که با باقی ماندن این فیلم در رده PG-13 می‌توان پروژه‌های مشترک بهتری با مرد عنکبوتی ایجاد کرد.

این تفکر ممکن است کمی تجاری به نظر برسد اما کمپانی سونی به شدت در صدد آن است که پروژه مشترکی با حضور مرد عنکبوتی، ونوم و دیگر شخصیت‌های دنیای مارول بسازد، با این حال باید توجه داشت که ونوم از جمله شخصیت‌های تاریک دنیای مرد انکبوتی است و در تصاویر منتشر شده از این فیلم در کامیک کان ونوم سر یک مرد را با دندان‌هایش جدا می‌کند. این که کمپانی سونی چطور می‌خواهد چنین شخصیت تاریکی را در قالب یک فیلم PG-13 جا دهد مشخص نیست. چندی پیش فیلم «Venom» فیلمبرداری دوباره‌ای در شهر لس آنجلس داشت که ممکن است مرتبط با درجه سنی فیلم بوده باشد. «تام هاردی» بازیگر شخصیت اصلی و «روبن فلچر» کارگردان فیلم در صددند تا المان‌های طنز را وارد فیلم کنند تا بدین صورت کمی از خشونت آن کاسته شود. تصور کنید فیلم «Deadpool» در رده سنی PG-13 منتشر می‌شد و کمپانی فاکس و دیزنی تصمیم به ساخت فیلم مشترکی با شخصیت‌های مارول و ددپول می‌گرفتند.

در حال حاضر به نظر می‌رسد که فیلم «Venom» یکی از بزرگترین پروژه‌های شکست خورده سال 2018 خواهد بود. این فیلم در تاریخ پنج اکتبر 2018 به روی پرده سینما خواهد رفت.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *