فیلم The White Tiger «رامین بحرانی» و «پریانکا چوپرا» در 64 کشور پربیننده‌ترین فیلم نت‌فلیکس شد

«پریانکا چوپرا جونز» جمعه گذشته در صفحه‌ی اینستاگرامش با ارسال تصویری از «ببر سفید» (The White Tiger) به کارگردانی «رامین بحرانی» اعلام کرد که این فیلم در ۶۴ کشور دنیا پربیننده‌ترین فیلم نت‌فلیکس شده و در چهار هفته‌ی اول توسط ۲۷ میلیون مشترک دیده شده است.

چوپرا علاوه بر بازی در این فیلم به همراه «ایوا دوورنی» از جمله تهیه‌کنندگان فیلم است. بحرانی با این فیلم که از رمان برنده‌ی جایزه «آراویند آدیگا» اقتباس شده نگاهی می‌اندازد به اختلاف طبقاتی در هند و داستانی در مورد یک ارباب و خدمتکار روایت می‌کند.

علاوه بر چوپرا جونز، «آدارش گوراو» در نقش جوانی بااستعداد، «راجکومار رائو» ستاره هالیوود در نقش پسر یک تاجر ثروتمند بازی می‌کنند. چوپرا جونز در نقش همسر این پسر بازی می‌کند که در آمریکا رشد کرده و از سنت‌های هند آگاهی چندانی ندارد.

چوپرا در اینستاگرام می‌نویسد: «کشف و پذیرش این داستان درخشان و بی‌نظیر مرا به‌شدت احساساتی کرد. استقبال مخاطبین سراسر دنیا از «ببر سفید» الهام‌بخش است. به آراویند، رامین، آدارش، راج، موکول، ایوا و همه کسانی که در آن مشارکت کردند تبریک می‌گویم. از نت‌فلیکس قدردانی می‌کنم که به فیلم کوچک ما پر و بال داد.»

هفته گذشته گزارش شد که «رامین بحرانی» به دنبال موفقیت فیلم «ببر سفید» در نت‌فلیکس، همکاری خود با این شبکه را ادامه می‌دهد و از رمان جدید «آراویند آدیگا» که کتاب «ببر سفید» را نوشته، اقتباس می‌کند. بحرانی نویسنده، کارگردان، و تهیه‌کننده‌ی رمان اخیر آدیگا موسوم به «عفو» (Amnesty) برای نت‌فلیکس خواهد بود.

«ببر سفید» ۱۳ ژانویه از نت‌فلیکس پخش شد و نقدهای مثبتی دریافت کرد.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *