فیلم Wonder Woman 1984: اولین نگاه به شخصیت پدرو پاسکال

ما در حال حاضر فقط می دانیم که دومین فیلم انفرادی واندر وومن تحت عنوان Wonder Woman 1984 (ﺯﻥ ﺷﮕﻔﺖﺍﻧﮕﯿﺰ) ساخته می شود، اما DC و Warner Bros تاکنون داستان دقیق این فیلم را فاش نکرده اند و هنوز برایمان همچون یک راز است. در حالی که وقایع این فیلم در ادامه حوادث قسمت قبلی اتفاق می افتد، اخیرا فاش شده که در واقع یک ادامه نیست. حال همه طرفداران کنجکاو هستند که بدانند اصلا داستان از چه قرار است، در این میان هم تایید شده که کریس پاین باری دیگر شخصیت استیو ترور را به تصویر خواهد کشید.

حال یک تصویر جدید از Wonder Woman 1984 منتشر شده که به رازهای فیلم افزوده و ما را کنجکاوتـر کرده است. خانم پتی جنکینز در حساب رسمی توییتر خودش اقدام به انتشار یک تصویر جدید از فیلم کرد که در آن می توانیم پدرو پاسکال (سریال Narcos و Game Of Thrones، فیلم Kinsgman: The Golden Circle) را مشاهده کنیم. ما اکنون چند ماهی است که خبر داریم این بازیگر به فیلم Wonder Woman 1984 پیوسته، اما این نخستین باری است که ظاهر او در این فیلم را به چشم می بینیم.

خود تصویر جز یک نگاه به پدرو، چیز خاصی را فاش نمی کند و نمی توانیم از آن برداشت خاصی داشته باشیم، اما ظاهر پاسکال طوری به نظر می رسد که حدس می زنیم نقش مهمی در فیلم داشته باشد. با نگاهی اجمالی به قیافه او در تصویر و در نظر گرفتن اینکه وی را در قاب تلویزیون به نمایش گذاشته اند، می توانیم به این نتیجه برسیم که پاسکال در نقش یک شخصیت ثروتمند و قدرتمند ظاهر شده است. ما نمی توانیم با تنها یک تصویر قضاوت کنیم، اما بعید نیست او یکی از شخصیت های شرور Wonder Woman 1984 باشد.

خب، با نگاه به تصویر جدید این سوال به ذهن ما خطور می کند که ستاره سریال Narcos برای ایفای چه نقشی جلوی دوربین خانم پتی می رود؟ با انتشار این تصویر چند تئوری جالب در مورد شخصیت پاسکال ارائه شد، اما بیشتر آنها این باور را دارند که شخصیت او در فیلم مَکسوِل لرد (Maxwell Lord) نام دارد. در کتاب های مصور، این شخصیت ابتدا بعنوان یک تاجر قدرتمند و دوست ابرقهرمان های جهان معرفی می شود، اما کاشف به عمل می آید که مَکسوِل در واقع یک شرور است. باید اشاره کنیم قبلا گفته شده بود که پاسکال ممکن است در نقش چیتای مذکر ظاهر شود، اما در تصویر اینطور به نظر نمی رسد.

تولید فیلم سینمایی Wonder Woman 1984 همچنان ادامه دارد و اینطور که به نظر می رسد خیلی زود اطلاعات بیشتری از آن به دست ما خواهد رسید. در حال حاضر طرفداران منتظر هستند تا حداقل تصویر یا تیزری از فیلم منتشر شود و به همین واسطه بتوانند نگاهی اجمالی به آن داشته باشند. Wonder Woman 1984 توسط پتی جنکینر کارگردانی شده و از ستارگان اصلی آن می توانیم بـه گل گدوت، کریس پاین، کریستن ویگ (شکارچیان ارواح) و پدرو پاسکال (سریال بازی تاج و تخت) اشاره کنیم. اکران این فیلم قرار است از تاریخ ۱ نوامبر ۲۰۱۹ مصادف با جمعه ۱۰ آبان ۹۸ آغاز شود.

تانی کال

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *