فیلم X-Men: Dark Phoenix به دنیای مردان ایکس اجازه شکوفا شدن می دهد!

ﺍﻟﮑﺴﺎﻧﺪﺭﺍ ﺷﯿﭗ بازیگر فیلم X-Men: Dark Phoenix (مردان ایکس: ققنوس سیاه) که او را با شخصیت استروم می شناسیم، در تازه ترین اظهاراتش بدون فاش کردن اطلاعات تازه ای، با نگاهی خوش بینانه به ﺳﯿﻤﻮﻥ ﮐﯿﻨﺒﺮﮒ کارگردان فیلم بعدی مردان ایکس اشاره کرد که دنیای مردان ایکس تحت هدایت این فیلمساز مشهور شکوفا خواهد شد. فاکس در حال حاضر به سختی با فرانچایز X-Men مشغول است و تمرکز خودش را بر روی آن قرار داده است. سال گذشته Deadpool (ددپول) و اوایل امسال Logan (لوگن) به موفقیت های بزرگی دست یافتند، و سال آینده Deadpool 2 پا به گیشه خواهد گذاشت. در تلویزیون، اولین روزهای سال جاری سریال Legion روی آنتن FX رفت و واکنش های مثبتی را از سوی منتقدان و طرفداران دریافت کرد، سریال The Gifted (بااستعداد) اکنون از شبکه Fox پخش می شود و تا اینجا با عملکرد خوبش مورد تحسین قرار گرفته است. بعلاوه New Mutants (ﺟﻬﺶﯾﺎﻓﺘﻪهای جدید) اکنون در دست تولید قرار دارد، در آینده ای نزدیک کار بر روی دو فیلم X-Force و Gambit هـم آغاز می شود.برخلاف موفقیت های هنری و تجاری کسب شده توسط این ﺍﺳﭙﯿﻦﺁﻑها، سری اصلی فیلم های مردان ایکس کمپانی فاش در حال حاضر چندان مورد توجه قرار ندارد، مخصوصا با توجه به اینکه فیلم Apocalypse (مردان ایکس: آخرالزمان) سال گذشته نتوانست طبق پیش بینی ها عمل کند و با نقدهای مختلفی روبرو شد که بسیاری از آنها خبر از موفقیت فیلم نمی دانند. با این وجود فاکس در حال حاضر به سختی مشغول کـار بر روی Dark Phoenix است که به روایت ماجرایی از زندگی جین گری می پردازد؛ زمانی که جین گری کنترل قدرت های خودش را از دست می دهد و تبدیل به ققنوس غول پیکر غیرقابل پیش بینی می شود!! Dark Phoenix اولین فیلم از این سری است که توسط ﺳﯿﻤﻮﻥ ﮐﯿﻨﺒﺮﮒ کارگردانی می شود؛ آقای ﮐﯿﻨﺒﺮﮒ سالهاست که بعنوان نویسنده و ﺗﻬﯿﻪﮐﻨﻨﺪﻩ در تولید فیلم های X-Men دخالت دارد.

حال ﺍﻟﮑﺴﺎﻧﺪﺭﺍ ﺷﯿﭗ ستاره جوان Dark Phoenix که در قسمت قبلی هم حضور داشت، در مصاحبه اش با SyfyWire اظهار داشت از اینکه ﮐﯿﻨﺒﺮﮒ اکنون کنترل همه چیز را در دست دارد (کارگردان، نویسنده و ﺗﻬﯿﻪﮐﻨﻨﺪﻩ) خوشحال است و این تنها راه برای پیشرفت فرانچایز مردان ایکس می باشد. شیپ گفت که: “من نمی توانم چیز زیادی بگویم اما چیزی که می توانم بگویم این است که، بعنوان یکی از طرفداران فرانچایز مردان ایکس، می دانم تعداد زیادی از مردم قرار است از کامل بودن این یکی خوشحال شوند… حالا که [ﮐﯿﻨﺒﺮﮒ] کنترل بیشتری دارد، او می تواند واقعا به این دنیای مردان ایکس اجازه شکوفایی دهد …” حال سوال اینجاست که آیا این حرف ها واقعا و واقعا قرار است تبدیل به حقیقت شوند؟ واقعیت این است کـه مردان ایکس اگر بخواهند در آینده فیلم های ابرقهرمانی جایی داشته باشند واقعا باید اصلاحات زیادی را به جان بخرند.

فیلم X-Men: Dark Phoenix به دنیای مردان ایکس اجازه شکوفا شدن می دهد!

بدون شک Dark Phoenix یک فیلم مهم برای کمپانی فاکس و آینده فرانچایز مردان ایکس است. X-Men در تولید فیلم های درجه R موفق بوده، تاکنون دو سریال را روی آنتن Fox و Fx برده که هر دو با استقبال طرفداران روبرو شده اند، پس قطعا رئسای استودیو به این فکر کرده اند که چرا آخرین قسمت از X-Men واکنش دلسرد کننده ای را از سوی منتقدان و طرفداران دریافت کرد. با این حساب باید انتظار داشته باشیم که برای ساخت Dark Phoenix حساسیت بیشتری از سوی استودیو نشان داده شود. اما با توجه به اینکه مارول استودیوز طی سال جاری با اکرانSpider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) ثابت کـرد کـه اگر به نفع دنیای سینمایی مارول (MCU) باشد برای بازگرداندن شخصیت هایی که خارج از فرانچایزش باشند – حتی اگـر پیش از این برای آنها پنج فیلم انفرادی ساخته شده باشد! – بیش از حد مشتاق است، ممکن است Dark Phoenix به روند نزولی فیلم های مردان ایکس ادامه دهد تا جایی که روزی شاهد حضور شخصیت هایی مانند سایکلاپس، ولورین و روگ در دنیای سینمایی مارول باشیم؟ بعید نیست.

از ستارگان نام آشنای X-men: Dark Phoenix می توانیم به ﺟﯿﻤﺰ ﻣﮏﺁﻭﻭﯼ در نقش پروفسور ایکس، ﻣﺎﯾﮑﻞ ﻓﺎﺳﺒﻨﺪﺭ در نقش مگنیتو، ﺟﻨﯿﻔﺮ ﻻﺭﻧﺲ در نقش ﻣﯿﺴﺘﯿﮏ، ﻧﯿﮑﻼﺱ ﻫﻮﻟﺖ در نقش هیولا، ﺗﺎﯼ ﺷﺮﺍﯾﺪﻥ در نقش سایکلاپس، ﺳﻮﻓﯽ ﺗﺮﻧﺮ در نقش جین گری، ﺍﯾﻮﺍﻥ ﭘﯿﺘﺮﺯ در نقش ﮐﻮﺋﯿﮏﺳﯿﻠﻮِﺭ، ﺍﻟﯿﻮﯾﺎ ﻣﺎﻥ در نقش ﺳﺎﯾﻼﮎ، ﮐﺪﯼ ﺍﺳﻤﯿﺖ-ﻣﮏﻓﯽ در نقش ﮐﻮﺭﺕ ﻭﺍﮔﻨﺮ و ﺍﻟﮑﺴﺎﻧﺪﺭﺍ ﺷﯿﭗ در نقش استروم اشاره کنیم. ﺟﺴﯿﮑﺎ ﭼﺴﺘﯿﻦ و Summer Fontana هم تازه واردهای فیلم هستند. اکران این فیلم از دوم نوامبر ۲۰۱۸ (مصادف با جمعه ۱۱ آبان ۹۷) آغاز می شود.

تانی کال

مغناطیس نیوز

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *