به تازگی آقای “فیل اسپنسر” رئیس بخش Xbox شرکت Microsoft درباره عدم حضور سری‌های Halo و Gears of War در کنفرانس E3 2017 این شرکت صحبت کرده و اعلام کرده که برند Xbox برای ارائه چیزهای جالب نیازمند تکیه تنها برروی این دو IP نیست.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GameTransfers براساس گفته‌های “اسپنسر” غیبت فرنچایز‌های مشهوری همچون Gears of War و Halo نه تنها یک مشکل نیست، بلکه نشانگر توانایی Microsoft در راه‌اندازی یک نمایش قوی و جالب است.

“اگر به کاری که ما در E3 2017 و برروی صحنه انجام دادیم نگاه کنید، متوجه حضور 42 که شامل 22 انحصاری کنسولی بودند، می‌شوید. وسعت محتوا برای کاربران Xbox One بسیار بالا بود. از بازی‌های مهم و اصلی برای بازیکنان حرفه‌ای همانند Metro وAnthem گرفته تا Minecraft، Ori و . . . من فکر می‌کنم که این بازی‌ها بیشتر مناسب تجربه با خانواده و دوستان باشند. “

زمانی که به غیبت دو سری مهم Gears of War و Halo اشاره شد، رئیس بخش Xbox گفت: “من به آن افتخار می‌کنم. در واقع ما 42بازی نشان دادیم؛ از بیشتر مردم بازخوردی که من دریافت کردم این بود که ما توانستیم در طول بیش از 90 دقیقه کنفرانس خود، نمایشی عالی از بازی‌ها داشته باشیم و Halo و Gears of War نیز در آن دخیل نبودند. مردم می‌دانند که ما Halo و Gears of Warرا در اختیار داریم و آن‌‌ها سری بازی‌های مهمی برای ما هستند ولی من اینکه ما توانستیم بدون تکیه بر آن دو نمایشی خوب اجرا کنیم را به نوعی یک نقطه قوت می‌بینم. “

در نهایت “فیل اسپنسر” به طرفداران این دو IP  محبوب و قدیمی اطمینان داد که تیم‌های مربوط به Halo و Gears of War مشغول کار برروی قسمت‌های بعدی این مجموعه‌ها هستند.

نظر شما درباره صحبت‌های آقای “اسپنسر” چیست؟ آیا با وی موافقید؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *