خانه ورزش اخبار ورزش قائدی: امیدوارم از استقلال به تیم ملی بروم و در جام جهانی بازی کنم/ به من لقب «باشوی کوچک» را داده‌اند

قائدی: امیدوارم از استقلال به تیم ملی بروم و در جام جهانی بازی کنم/ به من لقب «باشوی کوچک» را داده‌اند

0

مهدی قائدی درباره پیوستنش به تیم استقلال اظهار داشت: از کودکی استقلالی بودم و دوست داشتم در این تیم بازی کنم. خدا را شکر شرایطی پیش آمد که با حضور یکی از مدیران باشگاه استقلال و صحبت‌های علیرضا منصوریان به این تیم ملحق شدم.

وی در ادامه افزود: جلسه باشگاه استقلال با خانواده من و مسئولان ایرانجوان طولانی شد، چون چند نفر از اعضای خانواده من خواستار پول بیشتری برای رضایت‌نامه‌ام شده بودند، اما در نهایت همه چیز حل شد.

بازیکن جدید استقلال در رابطه با اینکه استقلال حواشی زیادی دارد و با توجه به سن کمش چطور می‌خواهد در این تیم نامی برای خود دست و پا کند، گفت: سه ماه است که وارد ۱۸ سالگی شده‌ام. بازی کردن یا نکردن من دست خداست. قطعاً در استقلال هم همان بازیکنی می‌شوم که در ایرانجوان بودم. مطمئن باشید هر چیزی داشتم باشم برای استقلال می‌گذارم.

قائدی که در لیگ دسته اول به عنوان پدیده معرفی شده است، ادامه داد: به من لقب باشوی کوچک را داده‌اند، معنایش غریبه کوچک است. یعنی کسی که از هیچی تبدیل به پدیده شد. فوتبالم را از ۱۰ سالگی در ایرانجوان شروع کردم و سپس در سن ۱۳ سالگی راهی شاهین بوشهر و در ادامه توحید شدم. پس از آن در یک دیدار دوستانه مقابل ایرانجوان قرار گرفتیم که به دنبال برگزاری این بازی دوباره به  ایرانجوان پیوستم.

پدیده لیگ دسته اول که پست تخصصی‌اش وینگر چپ است، درباره آرزوهایش گفت: آرزویم این است که فصل خوبی را با استقلال سپری کنم تا به تیم ملی دعوت شوم. امسال سال جام جهانی است و امیدوارم بتوانم در جام جهانی بازی کنم.

 

تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *