برای اولین بار کمپانی گوگل اپلیکیشن Duo را برای تماس‌های ویدیویی طراحی کرده‌ بود ولی با این وجود بعضی از کاربران انتظار گزینه‌ دیگری از جمله تماس‌های صوتی را نیز داشتند. در سال 2016 میلادی گوگل قول داد که تماس‌های صوتی را نیز به این اپلیکیشن اضافه کند و ماه گذشته به صورت آزمایشی این ویژگی را برای کاربران در برزیل راه‌اندازی کرد.

با این وجود با توجه به توییت جدید گوگلر معروف جاستین اوبرتی، به نظر می‌رسد این ویژگی تماس صوتی در حال حاضر برای تمام کاربران این اپلیکیشن در سراسر جهان کاربردی است و هر کسی می‌تواند تماس صوتی با این اپ را برقرار کند. در نتیجه می‌توان گفت اپلیکیشن Duo گوگل یکی دیگر از اپ‌های موجود برای ایجاد تماس‌های صوتی و تصویری است و تنها کافی است که دوستان شما این اپ را روی گوشی هوشمند خود نصب داشته باشند تا بتوانید با آن‌ها تماس بگیرید.

در حال حاضر از تعداد طرفداران اپ هنگ‌اوتز (Hangouts) روز به روز کمتر می‌شود که یکی از دلایل آن ایجاد امکانات و قابلیت‌های بیشتر برای تجاری و اداری ساختن این اپلیکیشن است ولی طرفداران پروپاقرص گوگل با آمدن این اپلیکیشن قوی می‌توانند آن را برای تماس‌های دوستانه و خانوادگی خود به کار گیرند و از سوی دیگر برای کارهای اداری و رسمی خود می‌توانند از اپلیکیشن هنگ‌اوتز گوگل استفاده کنند. این قابلیت جدید باید در دسترس تمام کاربران جهانی تا به امروز قرار گرفته باشد ولی اگر هنوز برای شما این قابلیت جدید فعال نشده، نگران نباشد گوگل به زودی این مشکل را هم رفع خواهد کرد.

Digiro

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *