قابلیت حذف پیام ارسال شده در واتس‌اپ

به نظر می‌ رسد که دست اندر کاران برنامه کاربردی واتس اپ به کار آزمایش توانایی عدم تمایل ارسال پیام از سوی کاربران که به باورشان ناشایست و نامناسب بود و نبایست ارسال می شد پایان داده باشند . بله ! عاقبت این قابلیت در برنامه کاربردی واتس اپ کارگذاری شد که کاربر بتواند پیام های فرستاده شده خود را حذف کند اما نکته این جا است که باید شتاب کنید . چرا؟ عرض می کنیم !

قابلیت حذف پیام ارسال شده در واتس‌اپ

اگر چه برنامه کاربردی واتس اپ هنوز به چیزی در مورد قابلیت جدید برنامه خود اشاره ای نکرده است اما صفحه موسوم به FAQ این برنامه کاربردی به تازگی به عملکرد جدیدی مجهز شده است که خبر از این مورد می دهد . قابلیت جدید با نام Delete for everyone (حذف کردن برای همه) اضافه شده است و برای کاربران پلتفرم های اندروید ، آی او اس و ویندوزفون ارایه شده است .

برای حذف کردن پیامی که در برنامه کاربردی واتس اپ ارسال کرده اید شما باید به رشته چت های انجام شده بروید و روی پیام مورد نظر ضربه بزنید و انگشت خود را نگه دارید تا پیام یا گزینه Delete for everyone (حذف کردن برای همه) ظاهر شود . قابلیت جدید به کاربران این اجازه می دهد تا پیام های متعددی را انتخاب و به طور همزمان همگی را حذف کند .

برنامه کاربردی واتس اپ

تنها نکته درخور ذکر این است که کاربر فقط هفت دقیقه برای پاک کردن پیام خود فرصت دارد و به همین دلیل بود که اول مطلب گفتیم که باید شتاب کنید ! بعد از گذشت هفت دقیقه چنان چه کاربر اقدام به حذف پیام کند این عبارت که This message was deleted (این پیام حذف شده است) برای طرف مقابل نشان داده می شود .

باز تاکید می کنیم که برنامه کاربردی واتس اپ هنوز این قابلیت جدید را برای همه کاربران منتشر نکرده است . از این رو به نظر می رسد که قابلیت مورد ذکر قرار است در چند مرحله در اختیار همگان گذاشته شود . به این معنا که مدت زمانی طول می کشد تا شما به قابلیت جدید برنامه کاربردی واتس اپ مجهز شوید .

تانی کال

آی تک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *