قرارداد نیکول کیدمن با آمازون برای تولید فیلم و سریال

نیکول کیدمن به نمایندگی از کمپانی فیلمسازی «بلاسم فیلمز» قرارداد اولیه‌ای را با «آمازون استودیوز» امضا کرده است. بر مبنای این توافق‌نامه، کیدمن با همکاری این کمپانی دیجیتال که رقیب اصلی نتفلیکس در دنیای آنلاین شمرده می‌شود، محتوای سینمایی و تلویزیونی تهیه و تولید خواهد کرد.

نشریه ورایتی به نقل از مدیر آمازون استودیوز گزارش داده نیکول کیدمن به عنوان بازیگر و تهیه‌کننده بهترین گزینه ممکن برای همکاری در این زمینه است، چرا که اهمیت تمرکز بر تولید سریال‌های تلویزیونی اعتیادآور، سرگرم‌کننده و جذاب را درک می‌کند و همچنین با فیلم‌های سینمایی که رگ خواب مخاطبان سینما را به دست می‌گیرند، آشنایی کافی دارد.

کیدمن هم از همکاری با این پلتفرم آنلاین ابراز هیجان کرده و گفته هدف او و کمپانی‌اش تولید محتوای سرگرم‌کننده و پراهمیت در پلتفرم‌های مختلف است.

مینی سریال موفق «دروغ‌های کوچک بزرگ» که به عنوان محصول شبکه تلویزیونی اچ بی او روی آنتن رفته، با سرمایه‌گذاری کمپانی کیدمن تهیه و تولید شده است. ستاره 51 ساله هالیوود که علاوه بر تهیه‌کنندگی، در نقش یکی از شخصیت‌های محوری سریال نیز ظاهر شده، تهیه‌کنندگی فصل دوم آن را نیز بر عهده دارد. سال گذشته، کیدمن به خاطر ایفای نقش در این سریال جایزه امی بهترین بازیگر زن سریال کوتاه / تله‌فیلم را از آن خود کرد.

تانی کال

آی سینما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *