اگر قسمت‌های آینده سریال Game of Thrones مدت زمان پخش طولانی‌تری داشته باشند، طرفداران با این قضیه مشکلی نخواهند داشت! همانطور که می‌دانید تنها ۱۳ قسمت از کل این مجموعه باقی مانده است که هفت قسمت آن در فصل هفتم و شش قسمت باقی‌مانده در فصل هشتم و پایانی مجموعه سال آینده از شبکه HBO پخش خواهند شد.

حال به نظر می‌رسد که قسمت اول این فصل قرار است از طولانی‌ترین قسمت‌های آغازین تاریخ مجموعه باشد. این قسمت ۵۹ دقیقه‌ای – که با گزارشی توسط سایت Telegraph تایید شد – تنها سه دقیقه از طولانی‌ترین قسمت آغازین تاریخ این سریال یعنی Winter is Coming (قسمت اول فصل اول) کم دارد. همچنین شایان ذکر است که طولانی‌ترین قسمت این مجموعه The Winds of Winter (اپیزود پایانی فصل ششم) ۶۹ دقیقه بود.

هدف از کم کردن تعداد قسمت‌های این دو فصل این بود که کیفیت تولید سریال با توجه به زمان یک ساله‌ای که عوامل در اختیار دارند ممکن باشد. پخش هفتگی فصل هفتم از ۲۵ تیرماه آغاز خواهد شد و در آن شاهد رسیدن خط‌ داستانی بسیاری از شخصیت‌ها به یکدیگر هستیم. مثلا می‌دانیم که جان اسنو بالاخره قرار است با دنریس تارگرین (که حال می‌دانیم هر دو از یک تبار هستند) ملاقات کند. تیریون لنیستر به وستروس بازمی‌گردد تا با خانواده‌اش روبه‌ رو شود و وایت‌واکرها به رهبری شاه شب به دیوار نزدیک و نزدیک‌تر می‌شوند و به عقیده جان و همراهانش بزرگ‌ترین خطری هستند که هم‌اکنون وستروس را تهدید می‌کند.

از طرفی نویسنده و خالق دنیای A Song of Ice and Fire «نغمه یخ و آتش» که مجموعه Game of Thrones بر اساس آن ایجاد شده است همچنان بر روی ششمین کتاب یعنی The Winds of Winter «بادهای زمستان» کار می‌کند. کتاب هفتم و پایانی مجموعه با نام A Dream of Spring «رویای بهار» که هنوز معلوم نیست تا چند سال آینده عرضه شود برای همیشه به این داستان پایان می‌دهد اما برای طرفداران سریال، این پایان زودتر و با عرضه فصل هشتم رقم می‌خورد.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *