به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot، اخیرا Deadline در گزارشی ادعا کرده است که قسمت جدیدی از سری فیلم‌های Terminator در راه تولید است و “تیم میلر” (Tim Miller)، کارگردان فیلم سینمایی Deadpool قرار است تا در مقام کارگردانی و با نظارت “جیمز کامرون” دست به ساخت قسمت بعدی این سری بزند.

جیمز کامرون که پیش از این کارگردان دو قسمت اول مجموعه Terminator هم بوده است و به نوعی پدرخوانده این سری نیز به حساب می‌آید، در سال 2019 میلادی مجددا حق ساخت این مجموعه سینمایی را پس می‌گیرد و به نظر می‌رسد علاقه زیادی نیز به ساخت قسمت جدیدی از آن را دارد.

آخرین قسمت از این مجموعه اکشن علمی-تخیلی تحت عنوان Terminator Genisys در سال 2015 اکران گشت که با وجود استقبال نسبی تماشاگران، بازخوردهای منفی بسیار زیادی از طرف منتقدان و اهالی سینما دریافت کرد. Genisys نهایتا در سراسر جهان به فروشی معادل 440 میلیون دلار دست یافت که در این بین تنها 90 میلیون آن متعلق به سینماهای امریکایی بود.

با این وجود قرار گرفتن احتمالی تیم میلر در مسند کارگردانی ریبوت جدید Terminator، با توجه به سابقه وی و موفقیت جهانی فیلم قبلی‌اش یعنی Deadpool و از طرفی بازگشت جیمز کامرون در مقام تهیه‌کنندگی مجموعه، می‌توان امیدوار بود که پس از دهه‌ها انتظار سرانجام طلسم شکست‌های پیاپی این سری شکسته شود و دوباره شاهد بازگشت این فرانچایز به مسیر درست خود و خلق یک قسمت شایسته به‌مانند دو قسمت ابتدایی ترمیناتور باشیم.

البته همچنان معلوم نیست که پس از تایید نسخه جدید چه کسی نقش اصلی آن را ایفا خواهد کرد و آیا بازهم آرنولد شوارتزنگر، ستاره بی‌بدیل مجموعه ترمیناتور به این قسمت بازخواهد گشت یا خیر. تنها چیزی که می‌توانیم با قاطعیت از آن صحبت کنیم این است که خود شوارتزنگر در گفته‌های پیشین‌اش آمادگی کامل خود را برای بازی در قسمت‌های بعدی ترمیناتور اعلام کرده است و حال تصمیم نهایی در قرار دادن وی در جمع بازیگران بر عهده سازندگان احتمالی فیلم جدید است.

پردیس گیم

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *