قسمت دوم Deadpool هنوز بدون عنوان رسمی

قسمت دوم فیلم سینمایی Deadpool کمپانی فاکس قرن بیستم، که با اسم ادامه بدون عنوان ددپول شناخته می شود، ممکن است عنوان آن در نهایت Deadpool 2 نباشد. اکنون حدود دو دهه از عمر فرانچایز مردان ایکس می گذرد، فرانچایزی که در سال ۲۰۰۰ با فیلم سینمایی X-Men برایان سینگر استارت خورد و در حد خودش به موفقیت های جالب توجه ای دست یافت. این دنیای سینمایی خیلی زود در Men: First Class (ﻣﺮﺩﺍﻥ ﺍﯾﮑﺲ: ﮐﻼﺱ ﺍﻭﻝ) و X-Men: Days of Future Past (ﻣﺮﺩﺍﻥ ﺍﯾﮑﺲ: ﺭﻭﺯﻫﺎﯼ ﮔﺬﺷﺘﻪ ﺁﯾﻨﺪﻩ) دچار یک شبه-ریبوت شد و توسعه آن با تعدادی ﺍﺳﭙﯿﻦﺁﻑ ادامه یـافت. طی دو سال اخیر شاهد اکران Deadpool و Logan بودیم که در گیشه به فروش بالایی دست یافتند و مورد تحسین منتقدین قرار گرفتند، که آغازی بود برای ﺳﻪﮔﺎﻧﻪ انفرادی ددپول و پایانی برای مجموعه فیلم ولورین.

اما ۲۰۱۸ قرار است سالی درخشان برای مردان ایکس باشد، کمپانی فاکس سه فیلم را برای سال آینده میلادی در نظر گرفته است: ﺍﺳﭙﯿﻦﺁﻑ New Mutants (ﺟﻬﺶﯾﺎﻓﺘﻪهای جدید) در ژانر ترس، ادامه Deadpool در ژانر کمدی و تازه ترین فیلم از سری اصلی مردان ایکس با عنوان X-Men: Dark Phoenix (مردان ایکس: ققنوس سیاه). در میان این سه عنوان بیشترین توقع را از Deadpool 2 داریم، خود استودیو هم انتظار زیادی از این فیلم دارد چون قسمت اول آن واقعا یک موفقیت بزرگ برای فرانچایز مردان ایکس بود. ساعتی پیش، ستاره اصلی/ﺗﻬﯿﻪﮐﻨﻨﺪﻩ فیلم، ﺭﺍﯾﺎﻥ ﺭﯾﻨﻮﻟﺪﺯ اقدام به انتشار اولین تیزر تریلر Deadpool 2 کرد، امـا به نظر می رسد که عنوان واقعی آن هنوز فاش نشده است!

در یک اطلاعیه رسمی کمپانی فاکس تریلر و خلاصه داستان رسمی Deadpool 2 را منتشر کرد، و طی آن از فیلم با عنوان Untitled Deadpool Sequel نام برد که نشان می دهد Deadpool 2 عنوان رسمی قسمت دوم فیلم ددپول نیست. به همین دلیل از فاکس خواسته شد تا در مورد عنوان رسمی فیلم روشن گری کند، استودیو جواب داد که: “این فیلم هنوز فاقد عنوان است بنابراین ما موقتا از آن بعنوان Untitled Deadpool Sequel نام می بریم …

تا اینجا ما همواره برای اشاره به این فیلم از اسم Deadpool 2 استفاده نموده ایم اما توجه نکردیم که خود کمپانی فاکس تاکنون عنوان رسمی این فیلم را فاش نکرده است. با اینکه تیزر رسمی آن به تازگی منتشر شده – چند روز قبل تر از آن هم پوستر رسمی فیلم به دستمان رسید اما در آن خبری از عنوان فیلم نبود – اینطور به نظر می رسد که فاکس و عوامـل پشت صحنه فیلم هنوز در حال کار بر روی عنوان رسمی قسمت دوم Deadpool هستند. البته ممکن است خود ﺭﺍﯾﺎﻥ ﺭﯾﻨﻮﻟﺪﺯ، کارگردان دیوید ﻟﯿﭻ، نویسندگان ﭘﺎﻝ ﻭﺭﻧﯿﮏ، ﺭﺕ ﺭﯾﺲ و ﺩﺭﻭ ﮔﺎﺩﺭﺩ عنوانی برای این فیلم در نظر داشته باشند اما هنوز آماده افشای آن نیستند.

از ستارگان Deadpool 2 می توانیم به ﺭﺍﯾﺎﻥ ﺭﯾﻨﻮﻟﺪﺯ در نقش ددپول، ﻣﻮﺭﻧﺎ ﺑﺎﮐﺮﯾﻦ در نقش ونسا، ﺟﺎﺵ ﺑﺮﻭﻟﯿﻦ در نقش ناتان سامرز معروف به کابل، ﺑﺮﺍﯾﺎﻧﺎ ﻫﯿﻠﺪﺑﺮﻧﺪ ﺩﺭ ﻧﻘﺶ ﻧﮕﺎﺳﻮﻧﯿﮏ ﺗﯿﻦﺍﯾﺞ ﻭﺭﻫﺪ، ﺍﺩﯼ ﻣﺎﺭﺳﻦ، Zazie Beetz در نقش ﻧﯿﻨﺎ ﺛﻮﺭﻣﻦ معروف به دومینو، ﺟﮏ ﮐﯿﺴﯽ، ﺍﺳﺘﻔﺎﻥ ﮐﺎﭘﯿﭽﯿﭻ ﺩﺭ ﻧﻘﺶ ﮐﻠﻮﺳﻮﺱ، ﻟﺰﻟﯽ ﺍﻭﮔﺎﻣﺲ ﺩﺭ ﻧﻘﺶ ﺁﻝ ﮐﻮﺭ و ﻫﺎﯾﻠﯽ ﺛﺎﻟﺚ اشاره کنیم. اکران این فیلم از یکم ژوئن ۲۰۱۸ مصادف با جمعه ۱۱ خرداد ۹۷ آغاز می شود.

تانی کال

مغناطیس نیوز

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *