خانه ورزش اخبار ورزش قطع امید پرسپولیس از حضور طارمی در بازی مقابل الهلال

قطع امید پرسپولیس از حضور طارمی در بازی مقابل الهلال

0

قطع امید پرسپولیس از حضور طارمی در بازی مقابل الهلال

پس از محرومیت باشگاه پرسپولیس و مهدی طارمی درپی شکایت باشگاه ریزه اسپور ترکیه به فیفا مسئولان این باشگاه تهرانی و مهاجم پرسپولیس برای تعلیق و شکستن رای محکومیت خود به دادگاه داوری ورزش شکایت کردند.

پرسپولیسی ها ابتدا خواهان دستور فوری دادگاه CAS برای تعلیق حکم و حضور طارمی در مسابقات و سپس رسیدگی به پرونده شده اند. با این حال وکیل مهاجم پرسپولیس امید چندانی به لغو محرومیت طارمی ندارد.

صمد ابراهیمی وکیل مهدی طارمی با اعلام این مطلب تاکید کرد: فيفا اصلی دارد به نام ثبات قراردادها، هركس قراردادی را نقض كند و ثبات آن را زير سوال ببرد محروم می‌شود. اين محروميت ربطی به شكايت باشگاه مربوطه ندارد و پيامد و تنبيه مربوط به ناديده گرفتن مقررات فيفاست. فقط بحث غرامت به شكايت باشگاه مدعی ربط دارد، يعنی اگر آن باشگاه رضايت بدهد غرامت پرداخت نمی شود.

وی ادامه داد: باشگاه پرسپوليس با مستنداتی كه در رسانه ها هم بعضا منتشر شده، اين بحث را دنبال می كند كه مهدی طارمی قبل از رفتن به تركيه با آن باشگاه توافق مكتوب امضا کرده است. در صورتی كه CAS اين مستندات را بپذيرد باشگاه در پرونده بازنده نخواهد بود اما در هر حال محروميت مهدي طارمی پابرجاست و او به دليل نقض قرارداد با پرسپوليس مجازات مي شود چون در هر حال چه از ريزه جدا شده و به پرسپوليس آمده باشد و چه برعكس، يک قرارداد را نقض كرده است.

ابراهیمی در پایان گفت: به همين دليل به تعليق محروميت طارمی اميد زيادی نيست. احتمال حضور وی در مصاف با الهلال كمتر از يک درصد است.

تانی کال

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *