قیمت هوآوی میت 10 پورشه دیزاین گران‌تر از آیفون X

طبق اخبار گوشی جدید هواوی میت 10 مدل پورشه دیزاین که به زودی عرضه می شود قیمت بیشتر از آیفون 10 اپل خواهد داشت.

در ماه فوریه سال کنونی میلادی شرکت هوآوی در نظر دارد تا گوشی هوشمند برتر خود را به ایالات متحده آمریکا روانه کند. در حالی که قرار است تا گوشی هوآوی میت ۱۰ پرو به صورت رسمی روز ۱۸ ماه آینده میلادی با قیمت ۷۹۹ دلار در قفسه و ویترین فروشگاه‌های موبایل جا خوش کند اما به نظر می‌رسد که طبق روال معمول هوآوی به همین یک دستگاه گوشی بسنده نمی‌کند و بنا دارد تا هر طوری شده در ایالات متحده آمریکا حسابی جلب توجه کند. در همین حال، شرکت هوآوی در نمایشگاه سی‌یی‌اس ۲۰۱۸ اعلام کرد که در کنار گوشی هوآوی میت ۱۰ پرو دست به معرفی گوشی هوآوی میت ۱۰ طراحی پورشه نیز خواهد زد.

این گوشی اعیانی و تجملی پرواضح است که گوشی ارزان قیمتی نیست. راستش را بخواهید گوشی هوآوی میت ۱۰ طراحی پورشه قرار است با قیمت ۱۲۲۵ دلار به دست مشتری برسد که با یک حساب و کتاب سرانگشتی معلوم می‌شود که قیمتی به مراتب گران‌تر از گوشی آیفون X ساخت شرکت اپل دارد. حال این پرسش پیش می‌آید که مگر گوشی هوآوی میت ۱۰ طراحی پورشه چه دارد که چنین قیمتی برای آن در نظر گرفته شده است؟

این گوشی گذشته از این که برخودار از طراحی برند پورشه دیزاین است در قسمت عقب از سطحی براق سیاه و نوار عمودی برخوردار است. طراحی نرم‌افزاری زیبا و چشمگیر از دیگر مشخصات این گوشی است. ضمن این که به همراه گوشی هوآوی میت ۱۰ طراحی پورشه یک کیف چرمی نفیس به کاربر داده می‌شود. در بخش نرم‌افزاری این گوشی اما نکته درخور ذکر این است که هیچ فرقی با گوشی هوآوی میت ۱۰ پرو ندارد. منتها از سوی دیگر باید گفت که مجهز به حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی است.

اگر بخواهیم انصاف بدهیم می‌توان گفت که ۱۲۰۰ دلار پول را به شکل معقولانه‌تری می‌تواند خرج کرد ولی اگر گوشی هوآوی میت ۱۰ طراحی پورشه شما را قلقلک می‌دهد تا صاحبش شوید می‌توانید آن را از جاهایی مانند آمازون، بست بای یا مایکروسافت خریداری کنید هرچند فروشگاه‌های پورشه دیزاین در سراسر ایالات متحده آمریکا نیز این گوشی را برای فروش عرضه کرده است. گوشی هوآوی میت ۱۰ طراحی پورشه از ۱۸ فوریه ۲۰۱۸ در کنار گوشی هوآوی میت ۱۰ پرو آماده فروش است.

تانی کال

برگرفته از Phonearena

آی تک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *