«لئوناردو دیکپریو» در فیلم جدید «تارانتینو» چه نقشی را بازی خواهد کرد؟

نهمین پروژه ی سینمایی «کوئنتین تارانتینو» فیلمیست که داستان خود را در سال 1969 روایت می کند و درون مایه ای مشابه به دو اثر دیگر وی یعنی «هشت نفرت انگیز و جانگوی رها شده» خواهد داشت. هفته ای که گذشت شاهد انتشار خبر پیوستن «لئوناردو دیکپریو» به تیم بازیگری این فیلم بودیم. اثری که گفته می شود بازیگران دیگری از جمله «تام کروز»، «برد پیت» و «مارگو رابی» نیز در آن حضور خواهند داشت. در مصاحبه ی دیگری که با تارانتینو به عمل آمد مشخص شد که او به این تیم بازیگری راضی نشده و در تلاش است تا «آل پاچینو» را نیز به فیلم خود اضافه کند.

در تازه ترین خبر منتشر شده از این فیلم مشخص شد که لئوناردو دیکپریو قرار است نقش بازیگر یک سریال تلویزیونی را در فیلم جدید تارانتینو بازی نماید. پایگاه خبری ددلاین در شرح این خبر چنین نوشت:

دیکپریو نقش بازیگر یک سریال تلویزیونی با نام «Bounty Law» را بازی می کند که اثری وسترن است و از سال 1958 تا 1963 پخش میشده است. این بازیگر بسیار در تلاش است که راهی به دنیای سینما پیدا کند؛ ولی وقتی فرصت حضور در هالیوود را نمی یابد به ایتالیا سفر می کند تا آنجا شانس خود را امتحان کند.

گفته می شود استودیوی فیلمسازی سونی، تاریخ 9 آگوست 2019 را برای فیلم اعلام کرده است. در صورت انتشار اخبار بیشتر با شما خواهیم بود.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *