«لئوناردو دی‌کاپریو» رسما به فیلم جدید تارانتینو پیوست

«لئوناردو دی‌کاپریو» برای اولین بار پس از فیلم «جانگوی رهاشده» با «کوئنتین تارانتینو» همکاری می‌کند. نهمین فیلم تارانتینو در مقام کارگردان که آبان‌ماه گذشته توسط سونی خریداری شد از هم اکنون برای اکران در تاریخ 9 آگوست 2019 (18 مردادماه 1398) برنامه ریزی شده است. قرارداد این همکاری به زودی به امضاء می‌رسد تا این فیلم اولین حضور سینمایی دی‌کاپریو پس از «بازگشته» (The Revenant) باشد که اسکار را برای ‌او به ارمغان آورد.

در این فیلم که از آن اطلاعات زیادی فاش نشده، دی‌کاپریو در تابستان سال 1969 و همزمان با قتل‌های خانواده منسون در نقش یک بازیگر پا به سن گذاشته بازی می‌کند. «مارگو رابی» یکی از گزینه‌های دیگر تارانتینو برای بازی در نقش «شارون تیت» است و همان‌طور که قبلاً در 30نما خواندید، به دلیل اینکه فیلم دارای دو نقش مهم مرد است، همچنان احتمال آن وجود دارد که «برد پیت» و «تام کروز» هم در این فیلم فرصت حضور یابند.

تاریخ اکران فیلم با پنجاهمین سالگرد قتل‌ «شارون تیت» به دست خانواده منسون مصادف است. این فیلم که گفته می‌شود ساختاری شبیه «قصه عامه پسند» تارانتینو داشته باشد، توسط «دیوید هیمن» تهیه‌کننده «هری پاتر» پشتیبانی مالی شده است. فیلمبرداری این پروژه با بودجه 100 میلیون دلاری از بهار امسال کلید می‌خورد.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *