«لئوناردو دی‌کاپریو» در Don’t Look Up «آدام مک‌کی» با «جنیفر لارنس» هم‌بازی می‌شود

استودیوهای هالیوود شاید بیش از هر بازیگر دیگری به دنبال همکاری با «لئوناردو دی‌کاپریو» باشند و کمتر بازیگری وجود دارد که بتواند در این مورد با او رقابت کند. او بازیگری برنده‌ی اسکار است که تنها نام او در کنار یک پروژه کافی است تا مخاطبین به دیدنش گرایش پیدا کنند. از طرف دیگر دی‌کاپریو بازیگری پرکار نیست و سعی می‌کند فیلم‌هایش را به دقت انتخاب کند. بنابراین با توجه به اینکه فیلم «قاتلین ماه گل» او به کارگردانی «مارتین اسکورسیزی» اخیراً به مشکلات مالی برخورد کرده، دی‌کاپریو این امکان را خواهد داشت تا با «آدام مک‌کی» همکاری کند.

ورایتی گزارش می‌دهد که دی‌کاپریو آماده است تا از فاصله‌ی زمانی به وجود آماده تا شروع فیلمبرداری وسترن اسکورسیزی استفاده کند و در فیلم دیگری جلوی دوربین برود. فیلمسازی که دی‌کاپریو را زیر نظر دارد «آدام مک‌کی» است که در حال طی کردن مقدمات تولید فیلم بلند «به بالا نگاه نکن» است. داستان این فیلم طنز در مورد دو دانشمند است که متوجه می‌شوند یک سیارک به سمت زمین حرکت می‌کند و می‌کوشند در رسانه‌ها به مردم بقبولانند که پایان دنیا نزدیک است. دی‌کاپریو به صورت جدی بازی در این فیلم را بررسی کرده و این احتمال وجود دارد که با امضای قرارداد با «جنیفر لارنس» و «کیت بلانشت» هم‌بازی شود.

مک‌کی که در سال‌های اخیر فیلم‌های «معاون» و «رکود بزرگ» را کارگردانی کرده، بدون تردید از اضافه شدن دی‌کاپریو به فیلم استقبال خواهد کرد.

«هالیوود ریپورتر» به تازگی گزارش داده است که دقیقاً به چه علت پارامونت به اسکورسیزی توصیه کرده بود برای تولید فیلم با استودیوهای دیگر از جمله اپل هم وارد مذاکره شود. دلیل اصلی تمایل پارامونت به مشارکت و سرمایه‌گذاری استودیوهای دیگر تغییر در فیلمنامه و نقش دی‌کاپریو در فیلم بوده است. داستان فیلم در مورد قتل‌های زنجیره‌ای قبیله‌ی اوسج در دهه‌ی ۱۹۲۰ است که به شکل‌گیری اف‌بی‌آی منتهی شد.

در این گزارش آمده است پارامونت در ابتدا حاضر به تأمین بودجه‌ی ۱۵۰ تا ۱۸۰ میلیون دلاری فیلم «قاتلین ماه گل» شده است. در این مقطع، دی‌کاپریو قرار بود در نقش قهرمان فیلم که یک مأمور اف‌بی‌آی است بازی کند. اما وقتی اسکورسیزی و دی‌کاپریو فیلمنامه را بازنویسی می‌کنند و نقش او را به شخصیت شرور تغییر می‌دهند استودیو نگران می‌شود. پارامونت احساس می‌کند که با این دگرگونی فیلم از یک تریلر جنایی قابل‌بازاریابی به فیلمی با مقیاس کوچک‌تر و عبوس تبدیل خواهد شد که نیازی به سرمایه‌گذاری هنگفت ندارد.

با اضافه شدن اپل، امتیاز پخش فیلم در سالن‌های سینما به پارامونت و امتیاز پخش آن در پلتفرم‌های دیجیتال به اپل می‌رسد. البته فیلم همچنان با تولید فاصله‌ی زیادی دارد و احتمال تغییر مجدد در فیلمنامه وجود دارد.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *