بازیگر برنده جایزه اسکار لئوناردو دی کاپریو با نشنال جئوگرافیک همکاری می کند تا اقتباس سریالی بر اساس فیلم پر فروش The Right Stuff (مردان واقعی) را بسازد. دی کاپریو در این سریال عنوان تهیه کننده اجرایی را بر عهده دارد. ویل استیپلِس نیز که نویسنده بازی های ویدیویی ای همچون Call of Duty: Modern Warfare 3 و Need for Speed: Rivals بوده است، برای قلم زدن متن این سریال به خدمت گرفته شده است.

فیلم مردان واقعی در سال ۱۹۸۴ برنده چهار جایزه اسکار شد و در آن سم شپارد (Bloodline)، اسکات گلن (The Defenders)، اد هریس (Westworld) و دنیس کویید (American Crime Story) نقش آفرینی می کنند. این داستان به درون زندگی خلبانان جنگنده آمریکایی وارد می شود که در نهایت برای پروژه عطارد ناسا به فضانوردان عطارد ۷ تبدیل می شوند. با وجود تحسین منتقدان از فیلم، فروش فیلم نیز در باکس آفیس شگفت انگیز بود.

کمپانی دی کاپریو به نام Appian Way Productions با مدیریت جنیفر دیویسون با نشنال جئوگرافیک قراردادی را امضا کرده است تا این سریال را به تولید برسانند.

اسکات گلن و اد هریس – فیلم The Right Stuff (مردان واقعی)

به دنبال این قرارداد، مدیر نشنال جئوگرافیک کورتنی مونرو بیان می کند:

“ما در فیلم مستند Before the Flood (پیش از سیل) با دی کاپریو، جنیفر و کمپانی شان همکاری غنی ای داشته ایم و من از همکاری دوباره با آنها در این سریال بسیار هیجان زده ام. با سریال مردان واقعی، ما به لحظه ای در زمان نگاه می کنیم که در آن زندگی روزمره، کوشش ها و مصیبت های این مردان در عموم مورد بررسی قرار گرفت. این داستان نگاهی زیر چشمی به درون ذهن و اهداف این فضانوردان جویای ماجراجویی و اکتشاف طی مسابقه فضایی در دهه ۵۰ میلادی را ارائه می دهد که داستانی بسیار کامل و عالی برای بازگو شدن توسط نشنال جئوگرافیک می باشد.”

“ما در فیلم مستند پیش از سیل، همکاری بسیار سازنده ای داشتیم و ما نمی توانستیم به شریک بهتری از دی کاپریو و کمپانی اش در پروژه مردان واقعی فکر کنیم. شجاعت و قهرمانی این فضانوردان تنها با شیدایی و فریفتگی کشور آمریکا با داستانشان رقابت می کند. این سریال ماجراجویی اکتشافات فضایی و ماجرای مشهور شدن ناخواسته آنها را بازگو می کند.”

هنوز بازیگران این سریال مشخص نیستند و معلوم نیست که آیا خود دی کاپریو در این سریال نقش آفرینی می کند یا خیر؟!

bia2mag

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *