لباس جدید مردان ایکس در پشت صحنه X-Men: Dark Phoenix

اعضای تیم مردان ایکس در تصویر جدید از پشت صحنه فیلم سینمایی X-Men: Dark Phoenix (مردان ایکس: ققنوس سیاه) صاحب لباس هایی تازه شده انـد. اکنون حدود ۱۸ سال از آغاز به کار دنیای سینمایی مردان ایکس کمپانی Fox گذشته و طی این سال ها چندین مرتبه شاهد اتحاد مردان ایکس با ظاهرهای مختلف بوده ایم. نخست ولورین (با نقش آفرینی Hugh Jackman) تیم را رهبری کرد، اما بعد از X-Men: First Class (مردان ایکس: کلاس اول) نسخه جوان تر شخصیت های مردان ایکس در راس کار بوده اند. در پایان فیلم X-Men: Apocalypse (مردان ایکس: آخرالزمان) مشاهده کردیم که پروفسور ایکس یک تیم جدید تشکیل داد.

تیمی که در پایان فیلم قبلی دیدیم کسانی هستند که در فیلم بعدی، Dark Phoenix شخصیت های اصلی داستان هستند. این فیلم بر پایه داستان کمیک بوکی مشهور و پرطرفدار ققنوس سیاه ساخته شده است، و جین گری (Sophie Turner) جوان نیز شخصیت اصلی داستان می باشد. او در تیم جدید که توسط ﻣﯿﺴﺘﯿﮏ (با بازی Jennifer Lawrence) و ﺑﯿﺴﺖ (Nicholas Hoult) رهبری می شود تنها نیست. نسخه های جوان سیکلاپس (Tye Sheridan)، طوفان (Alexandra Shipp)، ﻧﻘﺮﻩ ﺳﺮﯾﻊ (Evan Peters) و ﻧﺎﯾﺖﮐﺮﻭﻟﺮ (Kodi Smit-McPhee) اعضای تیم جدید هستند.

ما آخرین باری که گروه را دیدیم، آنها مشغول تمرین در اتاق خطر (Danger Room) بودند. در همین نقطه بود که اعضای تیم را در لباس های جدید خودشان مشاهده کردیم و متوجه شدیم که ماجراجویی هنوز به پایان نرسیده است. اما ظاهرا عمر این لباس ها چندان طولانی نبوده است، چون یک تصویر تازه منتشر شده از پشت صحنه Dark Phoenix که توسط Xavier Files در توییتر به انتشار گذاشته است، مردان ایکس را در لباس هایی جدید نشان می دهد.

کیفیت تصویر زیاد بالا نیست، اما می توانیم شکل و رنگ لباس جدید مردان ایکس را مشاهده کنیم. اگر توجه کنید لباس های جدید شباهت زیادی به لباس های مردان ایکس در کمیک های New X-Men 2001 نوشته ﮔﺮﻧﺖ ﻣﻮﺭﯾﺴﻦ دارند. باید اشاره کنیم که خلاصه داستان دقیق X-Men: Dark Phoenix هنوز منتشر نشده و فقط می دانیم که وقایع آن در دهه ۹۰ میلادی رخ می دهد و اقتباسی است از کمیک های پرطرفدار ققنوس سیاه. همچنین باید بدانید که فیلم X-Men: Dark Phoenix قرار است از دوم نوامبر ۲۰۱۸ مصادف با جمعه ۱۱ آبان سال ۹۷ پا به گیشه بگذارد.

 

تانی کال

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *