لباس Shazam بطور رسمی نمایان شد

بعد از ماه ها انتظار، کمپانی وارنر بروس بلاخره ﺯﮐﺮﯼ ﻟﯽﻭﺍﯼ را در لباس ابرقهرمانی خودش به نمایش گذاشت، لباسی که در فیلم سینمایی Shazam آن را بر تن کرده است. این فیلم توسط دیوید اف. سندبرگ کارگردانی شده، فیلمسازی با یک پیشینه هنری درخشان در ژانر ترس که هدایت فیلم جدید ﺩﻧﯿﺎﯼ ﺳﯿﻨﻤﺎﯾﯽ ﺩﯼﺳﯽ (DCEU) را برعهده گرفت، فیلمی که به نظر می رسد یکی از ﺳﺮﮔﺮﻡ ﮐﻨﻨﺪﻩترین فیلم های این فرانچایز باشد.

طی مدتی که فیلم در فاز تولید بود ما به لطف خبرها و بروزرسانی های مختلف همواره در جریال روند توسعه پروژه بودیم، اما زمانی که ﻓﯿﻠﻢبرداری به پایان رسید ، دو سوال بزرگ در ذهن ما و تقریبا تمام طرفداران ایجاد شد؛ نخست اینکه چرا هنوز موفق نشدیم ﺯﮐﺮﯼ ﻟﯽﻭﺍﯼ را در لباس ابرقهرمانی خودش مشاهده کنیم؛ سپس هم اینکه چه زمانی به این خواسته خودمان می رسیم.

پیش از این، استودیو برنامه داشت تصویری از این بازیگر را در کنار تصاویر لو رفته فاش کند، اما برنامه تغییر کرد و هیچ تصویر رسمی از سوی سازندگان نمایان نشد. مثلا بهترین عکسی که از شزم DCEU دیدیم در یک بنر تبلیغاتی بود که وی را مشغول مک زدن یک بطری نوشابه مشاهده کردیم. این نزدیک ترین نگاه رسمی ما به شزم بود، اما حالا می توانیم نگاهی واقعا رسمی داشته باشیم؛

وبسایت EW در حرکتی طرفدار دوستانه، اولین تصویر رسمی از فیلم سینمایی Shazam را منتشر کرد، در این تصویر می توانیم شزم را در لباس ابرقهرمانی کامل خودش مشاهده کنیم. البته انتشار این تصویر دیگر مانند قبل غالگیرکننده نیست، اما همین که می توانیم بعد از مدتها انتظار نگاهی به ﺻﺤﻨﻪای از این فیلم به شدت مورد انتظار داشته باشیم خودش ارزشمند است. در تصویر، ظاهر ابرقهرمانی بیلی بتسون کنار بهترین دوست خودش فردی فریمن (با نقش آفرینی Jack Dylan Grazer) مشغول نوشیدن است. خودتان ببینید:

Shazam

فیلم سینمایی Shazam بر محور ماجراجویی های پسری به نام بیلی بتسون می چرخد، کسی که فقط کافیست کلمه “شزم” را بر زبان بیاورد تا تبدیل به یک ابرقهرمان پرقدرت شود. باید اشاره کنیم تصاویری که تاکنون از شزم دیده ایم که تماما به ما خبر از ذات طناز فیلم داده اند. در واقع عکس جالب وی در بنر تبلیغاتی با استقبال خیلی خوبی از سوی طرفداران مواجه گشت که نشان می دهد واکنش ها نسبت به یک قهرمان شوخ طبع خیلی بیشتر از ابرقهرمانی تاریک و جدی است — البته ددپول قبلا این قضیه را ثابت کرده بود.

در انتها باید اشاره کنیم طبق شنیده ها، در بخش DC Films پنل کامیک-کان سن دیگوی وارنر بروس، ما شاهد نمایش تریلر فیلم سینمایی Aquaman و یک تیزر از Shazam خواهیم بود، بعلاوه چند تصویر هنری از قسمت دوم Wonder Woman که در آنها می توانیم چیتا (با نقش آفرینی Kristen Wiig) را مشاهده کنیم. همچنین انتظار می رود که بن افلک بازیگر نقش بتمن و مت ریوز کارگردان فعلی فیلم The Batman هم در این همایش دیده شوند.

فیلم سینمایی Shazam از تاریخ ۵ آوریل ۲۰۱۹ (مصادف با جمعه ۱۶ فروردین ۹۸) پا به گیشه خواهد گذاشت.

تانی کال

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *