لغو افتتاحیه‌ی فیلم لوئیس سی‌کی به دلیل اتهامات تعرض جنسی

افتتاحیه‌ی فیلم لوئیس سی‌.کی یعنی I Love You, Daddy که قرار بود در روز پنج‌شنبه صورت بگیرد لغو شد.

پیش از منتشر شدن این خبر، منابع گفته بودند که خبری مهم راجع به این کمدین در شرف انتشار است و اکران اولیه این فیلم به این دلیل که ممکن بوده است به فروش فیلم آسیب برساند لغو شده است. همچنین این کمدین برنامه‌ی خود را برای حضور در برنامه‌ی The Late Show With Stephan Colbert کنسل کرده بود و ویلیام میسی جای او را گرفته بود.

خبر منتشر شده این بود که پنج زن، لوئیس سی‌کی را به انحراف جنسی متهم کرده‌اند. مسئول روابط عمومی این کمدین، لویس کی، در پاسخ به تایمز گفته بود که لوئیس به هیچ سوالی پاسخ نخواهد داد.

ناشر فیلم لوئیس‌ سی‌.کی، The Orchards بیانیه‌ای صادر کرد که در آن گفته شده بود: «به دلیل اتهامات وارده به لوئیس‌ سی‌.کی که در در نیویورک تایمز منتشر شده است، اکران فیلم I Love You, Daddy را لغو می‌کنیم. رفتار‌های اشاره‌ شده در این گزارش هیچ‌گاه جایی پیش ما ندارند و به همین خاطر، دقت لازم را برای زمان‌بندی و انتشار این فیلم در نظر خواهیم داشت و در همین حین به بررسی اوضاع خواهیم پرداخت.»

روز جمعه، این ناشر خبر داد که اکران این فیلم صورت نخواهد گرفت. این فیلم قرار بود در تاریخ 17 نوامبر در سینماهای منتخب به نمایش درآید. لوئیس‌ سی‌.کی همچنین در بیانیه‌ای درستی این اتهامات را تائید کرده است.

لوئیس‌ سی‌.کی نویسندگی و کارگردانی این فیلم را بر عهده داشت و همچنین در آن به ایفای نقش نیز پرداخته بود. در این فلم درام کمدی داستان نویسنده و تهیه‌کننده‌ی موفق تلویزیونی نقل می‌شد که سعی می‌کند رابطه‌ی دختر 17 ساله‌اش را با فیلم ساز 68 ساله‌ای را متوقف کند. در این فیلم پاملا ادلون، روز بیرن، چارلی دی و ادی فالکو نیز به ایفای نقش پرداخته بودند.

در این فیلم دیالوگ‌های نامناسبی به کار برده می‌شدند که می‌توان برای مثال به به کار بردن کلمه‌ی نامناسب برای خطاب کردن سیاه‌پوستان و شوخی‌های متعدد کاراکتر لوئیس‌ سی.کی در مورد تجاوز به کودکان اشاره کرد. این کمدین پیشتر از محتوای نامناسب این فیلم دفاع کرده بود و گفته بود: «ما انسان‌هایی مرفه را به تصویر می‌کشیم که در آپارتمان‌هایی زیبا زندگی می‌کنند و هرچه بخواهند می‌گویند. مردم به هم دیگر حرف‌های نامناسبی می‌زنند. نمی‌توان زمانی که مشغول ساخت فیلم هستید به مخاطبان فکر کنید؛ اگر این کار را بکنید یعنی آنچه را که می‌خواسته‌اید نساختید، بلکه محصولتان چیزی است که بر اساس سلیقه‌ی مخاطبان تنظیم شده است.»

تانی کال

برگرفته از Hollywoodreporter

گیم نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *