«لوسی لیو» در فیلم Shazam! Fury of Gods نقش یک شخصیت شرور را بازی می‌کند

«لوسی لیو» در دنباله‌ی «شزم! خشم خدایان» (Shazam! Fury of the Gods) نقش شخصیت شرور «کالیپسو» (Kalypso) را بازی می‌کند. ستاره‌ی فیلم‌های «بیل را بکش» (Kill Bill) و سریال «ابتدایی» (Elementary) نقش خواهر شخصیت «هسپرا» که به «هلن میرن» سپرده شده است را بازی خواهد کرد که دختر «اطلس» توصیف شده و در کتاب‌های کامیک دی‌سی دشمن خاصی ندارد.

میرن و لیو در حالی به دنباله‌ی «شزم!» نیولاین سینما به کارگردانی «دیوید اف. سندبرگ» ملحق شدند که پیش از آن‌ها «زیچل زگلر» ستاره‌ی بازسازی «داستان وست ساید» (West Side Story) در نقشی کلیدی به فیلم پیوسته بود.

لیو که در فیلم «فرشتگان چارلی» (Charlie’s Angels: Full Throttle) در سال ۲۰۰۳ نیز سابقه‌ی نقش‌آفرینی دارد، به دیگر بازیگران فیلم از جمله «شزم» با بازی «زکری لیوای»، «بیلی بتسن» با بازی «آشر انجل»، فردی با بازی «جک دیلن گریزر»، یوجین با بازی «ایان چن»، پدرو با بازی «جووان آرماند»، دارلا با بازی «فیث هرمان» و ماری با بازی «گریس فولتن» اضافه خواهد شد. «آدام برودی»، «راس باتلر»، «دی.جی. کوترونا»، «مگان گود» و «میشل بورث» دیگر بازیگران قسمت اول «شزم» در سال ۲۰۱۹ بودند.

در کتاب‌های کامیک دی‌سی و «دنیای گسترده دی‌سی» (DCEU)، «بیلی بتسن» نوجوان با به زبان آوردن واژه‌ی جادویی «شزم» به یک ابرقهرمان بزرگسال تبدیل می‌شود و از «اطلس» و دیگر خدایان یونان قدرت‌های ماورائی به دست می‌آورد.

سندبرگ پیش‌تر در رویداد مجازی «دی‌سی فندم» گفته بود که اجازه ندارد در مورد شخصیت شروری که در دنباله جانشین «تادیوس سیوانا» با بازی «مارک استرانگ» خواهد شد حرف بزند اما گفت که «مخاطبین بسیاری غافلگیر خواهند شد» چرا که شخصیت‌های شرور «خشم خدایان» کمی غیرمنتظره‌اند.

«شزم! خشم خدایان» در حال حاضر قرار است ۲ ژوئن سال ۲۰۲۳ اکران شود.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *