لوگوی رسمی سریال Stargirl محصول DC Universe

در سال ۲۰۱۹ قرار است شاهد پخش سریال های ابرقهرمانی زیادی از مارول و ﺩﯼﺳﯽ باشیم، همانطور که Netflix بیشتر سریال های مارولی را به دست طرفداران می رساند، پخش بخش بزرگی از سریال های ﺩﯼﺳﯽ بر عهده سرویس استریم DC Universe خواهد بود، حال یکی از مورد انتظارترین سریال های لایو-اکشن این سرویس Stargirl می باشد که اواخر تیر ماه تولید آن تایید شد و حالا هم شاهد انتشار اولین لوگوی رسمی این سریال به شدت مورد انتظار هستیم.

تاکنون در مجموع چهار سریال لایو-اکشن برای سرویس استریم DC Universe معرفی شده است: اولین سریال Titans (تایتان ها) نام دارد که نخستین تریلر آن طی همایش کامیک-کان منتشر شد، این سریال قرار است مدت کوتاهی بعد از افتتاح سرویس DC Universe به دست طرفداران منتظر برسد،Doom Patrol (دووم پاترول) سریال بعدی این سرویس و در واقع ﺍﺳﭙﯿﻦﺁﻑ Titans است، Swamp Thing (ﺳﻮﺍﻣﭗ ﺗﯿﻨﮓ) که فعلا اطلاعات چندان زیادی از آن در دسترس نیست نیز سومین سریال می باشد، چهارمین هم که Stargirl است. در کنار این سه عنوان لایو-اکشن، شاهد انتشار سریال انیمیشنی Harley Quinn و همچنین فصل جدید کارتون Young Justice که Outsiders نام گرفته خواهیم بود.

ما مدتی قبل شاهد انتشار اولین «کی آرت»رسمی از سریال Stargirl بودیم که بواسطه آن موفق شدیم نیم نگاهی به شخصیت اصلی سریال، کورتنی ویتمور داشته باشیم. حال نوبت به لوگوی این سریال رسیده است:

این چند روزه خبرهای زیادی در ارتباط با سرویس استریم DC Universe منتشر شده است؛ نخست مطلع شدیم که از تاریخ ۱۵ سپتامبر (مصادف با شنبه ۲۴ شهریور) شاهد شروع بکار رسمی این سرویس خواهیم بود، سپس اعلام شد پخش سریال لایو-اکشن Titans (تایتان ها) از ۱۲ اکتبر (مصادف با جمعه ۲۰ مهر) آغاز خواهد شد — همزمان با شروع پخش سریال های ابرقهرمانی شبکه The CW.

همانطور که اشاره کردیم کورتنی ویتمور معروف به دختر ستاره‌ای (StarGirl) شخصیت اصلی داستان این سریال است. طبق گزارش های تازه منتشر شده، ما در این سریال شاهد حضور شخصیت مشهور گربه‌وحشی (WILDCAT) خواهیم بود، همچنین شنیده ایم که استودیو پروسه انتخاب بازیگر را آغاز کرده است. اکنون بازیگران تازه کـاری مثل Sienna Hubert-Ross (فیلم Sell By) و Olivia McKown مشغول تست دادن برای نقش اصلی هستند — اطلاعات بیشار بزودی منتشر می شود.

در سریال Stargirl شاهد حضور کورتنی ویتمور (Courtney Whitmore) خواهیم بود که در حال افشای رازهای خانواده خودش و جامعه ﻋﺪﺍﻟﺖﻃﻠﺒﺎﻥ آمریکا (Justice Society of America) می باشد. فصل نخست این سریال در ۱۳ قسمت سال ۲۰۱۹ به دست طرفداران ﺩﯼﺳﯽ می رسد، توسعه آن نیز برعهده کمپانی Mad Ghost آقای جف جانز است. باید اشاره کنیم که این قهرمان نخستین بار در سال ۱۹۹۹ دیده شده، آقای جانز و ﻟﯽ ﻣﻮﺩﺭ هم خالقین آن هستند.

تانی کال

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *