Ubisoft امروز لوگو پیچشی خود را که اولین‌بار در سال 2003 معرفی کرده بود، بروزرسانی کرد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gematsu، در ادامه با تاریخچه مختصری از لوگوهای Ubisoft از سال 1986 تاکنون و همچنین مفهوم لوگو جدید همراه باشید

http://gematsu.com/wp-content/uploads/2017/05/Ubisoft-New-Logo_05-31-17_Evolution.jpg

“همه چیز در سال 1986 با طرحی تاثیر گرفته از سبک بصری دهه 80 میلادی آغار شد. در آن زمان Ubisoft یک توزیع‌کننده محلی بازی‌های ویدیوی بود.”

“نُه سال بعد، Rayman متولد شد و Ubisoft رنگین‌کمان را معرفی کرد. این علامت تغییر کمپانی از یک توزیع کننده به یک سازنده را نشان‌ می‌داد و از این حقیقت می‌گفت که تمرکز اصلی Ubisoft در آن زمان بر روی ساخت محتوای خانوادگی بود.”

“در سال 2003، طرح پیچشی وارد صحنه شد و یک بار دیگر تغییر را نشان داد. این تغییر، خرید استدیو Red Storm و خلق عناوین جدیدی از سری Tom Clancy را به همراه داشت و بر رویکرد تولید عناوین بزرگسال و متنوع‌تر تاکید می‌کرد.”

“امروز، ما دنیاهایی خلق کرده‌ایم – دنیاهایی که در بازی‌های ویدیویی، کامیک‌ها، فیلم‌ها، شو‌های تلویزیونی، کتاب‌ها و پارک‌های تفریحی جریان دارند. لوگو جدید ما ساده، مدرن و تک‌رنگ است. پنجره‌ای است به دنیاهای ما، پیش‌نمایشی از کارهایی که انجام می‌دهیم و تاکید بر هنری که ساخت آنها به کار می‌رود. پیچش و کلمه O هر دو به عمد در این لوگو به کار گرفته شده‌اند  تا یادآور اشکالی باشند که با دست کشیده می‌شوند و نمایانگر توانایی شور و اشتیاق انسانی ما، حس کنجکاوی و حس جنونی باشند که Ubisoft به آن شهرت دارد.”

“با این نمای جدید، ما با افتخار نقش خود بعنوان خالق دنیاها را می‌پذیریم و شما [بازیکنان] را دعوت می‌کنیم، تا به بازی کردن ادامه دهند، درگیر این سرگرمی باشید و با ما بزرگ شوید. همانگونه که به هیجان‌انگیز‌ترین مقطع سال (E3!) نزدیک می‌شویم، شما این نشان را بر روی رنگ‌ها و تکسچرهای دنیاهای ما مشاهده خواهید کرد، بی‌صبرانه منتظر شنیدن بازخوردهای شما نسبت به آن هستیم.”

پردیس گیم

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *