لیست بازیگران فیلم Artemis Fowl

چند سالی است که از معرفی پروژه ساخت لایو اکشن سینمایی Artemis Fowl (آرتمیس فاول) و همچنین سردرگمی آن می‌گذرد. حتی این پروژه از همان سال‌ها در استودیو مشغول طی کردن مراحل اول ساخت خود بود. حال بعد از گذشت این سال‌ها بالاخره در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مشخص شد که کمپانی والت دیزنی به‌تازگی لیستی از بازیگران اولیه این لایو اکشن اقتباسی که قرار است براساس خود کتاب Artemis Fowl ساخته شود منتشر کرده است. از طرف دیگر هم مشخص شده که کنت برانا کارگردان فیلم Cinderella (سیندرلا) و فیلم Murder on the Orient Express(قتل در قطار سریع‌السیر شرق) قرار است کارگردانی این اثر اقتباسی را برعهده داشته باشد.

محدوده بازیگرانی که می‌توانستند نقش شخصیت آرتمیس فاول را ایفا کنند بسیار وسیع و گسترده بود و همین موضوع کار پیدا کردن یک بازیگر همه چیز تمام برای این نقش را بسیار سخت می‌کرد. از طرفی هم لازم به ذکر است که لوسی بون (مسئول انتخاب بازیگران این پروژه) با ۱۲۰۰ کاندید برای انتخاب یک مورد مناسب که به این نقش بخورد مصاحبه کرده بود. در پایان هم خود کنت برانا بازیگر تازه وارد ایرلندی‌ای به نام فردیا شاو را برای ایفای نقش شخصیت اصلی فیلم Artemis Fowl انتخاب کرد. فردیا شاو با بازی در این فیلم، می‌تواند اولین حضور خود روی پرده نقره‌ای سینماها آن هم در نقش اصلی یک اثر را تجربه کند. آرتمیس فاول نوجوان ۱۲ ساله‌ی نابغه و قهرمان همراه با محافظ شخصی اش باتلر، سروان هالی شورت از نیروی ویژه‌ی پلیس زیرزمین اجنه (Lower Element Police – LEP) را گروگان گرفته و در ازای آزادی او یک تن شمش طلای ۲۴ عیار از اجنه (که البته بعداً نیمی از آن را از به نیروی ویژه پس می‌دهد) که از دست انسان‌ها پنهان و به زیر زمین پناه برده‌اند می‌خواهد. او در طی زندگی خود ناچارا مجبور می‌شود تا به نبردی قدرتمند و حیله گرانه‌ای برود که در سمت دیگر آن یک نژاد اجنه و پریان پنهانی وجود دارد. آرتمیس احتمال خیلی زیادی می‌دهد که همین اجنه‌ها مسئول ناپدید شدن پدرش باشند.

علاوه بر فردیا شاو که برای نقش شخصیت اصلی داستان یعنی آرتمیس فاول در نظر گرفته شده است، هنرمندان دیگری مانند جش گد بازیگر فیلم قتل در قطار سریع‌السیر شرق و فیلم Beauty and the Beast (دیو و دلبر) برای بازی در نقش شخصیت مالچ دیگامز، یک انسان قد کوتاه که برای دنیای اجنه و پری‌ها و البته خودش کار می‌کند، جودی دنچ صاحب جایزه اسکار بازیگر فیلم Victoria & Abdul (ویکتوریا و عبدل)، فیلم Miss Peregrine’s Home for Peculiar Children (خانه دوشیزه پرگرین برای بچه‌های عجیب) و فیلم Skyfall (اسکای فال) برای بازی در نقش شخصیت فرمانده جولیوس روت، رهبر خشن و سرسخت نیروی پلیس دنیای اجنه‌ها (LEPrecon)؛ لارا مک دانل بازیگر فیلم The Delinquent Season (فصل متخلف) و فیلم To Walk Invisible (برای رفتن مخفیانه) برای بازی در نقش شخصیت سروان هالی شورت، یک پری قهرمان و در آخر هم نانسو آنوزی بازیگر فیلم سیندرلا و فیلم Ender’s Game (بازی اندر) برای بازی در نقش شخصیت باتلر، محافظ شخصی بسیار قدرتمند آرتمیس فاول انتخاب شده‌اند.

داستان فیلمنامه این فیلم از سری کتاب پرطرفدار و پرفروش این کالفر گرفته است. همچنین قرار است فیلمنامه فیلم آرتمیس فاول به قلم فیلمنامه نویس صاحب جایزه یعنی کانر مک فرسون نوشته شود. براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته، فیلم Artemis Fowl برای اکران در ایالات متحده، در تاریخ ۹ آگوست ۲۰۱۹ (۱۸ مرداد ۱۳۹۸) تنظیم شده است. این فیلم قرار است مراحل تولید خود را از اوایل سال آینده در کشور انگلیس آغاز خواهد کرد. مجموعه آرتمیس فاول را از لحاظی هری پاتر جدید می‌نامند، هر چند که کالفر و خیلی از طرفداران آرتمیس موافق نیستند.

تانی کال

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *