خانه بازی اخبار لیست 20 بازی پرفروش ماه آگوست پلی استیشن 4 منتشر شد

لیست 20 بازی پرفروش ماه آگوست پلی استیشن 4 منتشر شد

0

بازی‌های Hellblade و Madden موفق شدند در ماه گذشته میلادی رتبه‌های نخست لیست پرفروش‌ترین بازی‌های دیجیتالی کنسول پلی استیشن 4 را از آن خود کنند.

شرکت سونی به تازگی لیست بازی‌های دیجیتالی پرفروش ماه آگوست سال 2017 کنسول نسل هشتمی خود را منتشر کرده است. جالب است بدانید که بازی بسیار محبوب Crash Bandicoot پس از 2 ماه صدرنشینی، سرانجام جایگاه خود را به بازی‌های Madden NFL 18 و Hellblade: Senua’s Sacrifice واگذار کرد.

همانطور که انتظار می‌رفت، بازی ورزشی Madden 18 موفق شده است در آمریکای شمالی جایگاه اول پرفروش‌ترین بازی دیجیتالی پلی استیشن 4 را تصرف کند. این در حالی‌ است که بازیکنان اروپایی بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice استودیوی «نینجا تئوری» (Ninja Theory) را به فوتبال آمریکایی ترجیح داده‌اند. صدرنشین 2 ماه گذشته بازی‌های پرفروش، بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy، در اروپا به جایگاه چهارم و در آمریکا با افت شدید به جایگاه یازدهم بسنده کرده است.

دیگر بازی‌های مطرحی که در ماه آگوست برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر شدند، از جمله Sonic Mania و Uncharted: The Lost Legacy، عملکرد قابل قبول و نسبتا خوبی را از خود به جای گذاشتند. این 2 بازی به ترتیب رتبه‌های سوم و پنجم لیست بازی‌های پرفروش دیجیتالی آمریکا را اشغال کرده‌اند. البته سلیقه اروپایی‌ها اندکی با بازیکنان آمریکایی متفاوت است و در آن قاره بازی Uncharted: The Lost Legacy در جایگاه دوم و بازی Sonic Mania در جایگاه هشتم ظاهر شده‌اند.

در رتبه‌های دیگر بازی‌های معروف و قابل پیش‌بینی به چشم می‌خورند که کم و بیش در این چند ماه جایگاه ثابتی داشته‌اند. این بازی‌ها عبارت‌اند از Grand Theft Auto V Friday the 13th ،Minecraft و Rocket League. همه این عناوین در ماه‌های گذشته نیز جایگاه به خصوصی را در لیست بازی‌های پرفروش داشته‌اند؛ اما نکته جالب اینجاست که بازی نقش آفرینی و مستقل Undertale  موفق شده‌ است در ماه آگوست، جایگاه هشتم از لیست پرفروش‌ترین بازی‌های دیجیتیالی پلی استیشن 4 در آمریکا را به دست آورد.

در بحث بسته‌های الحاقی و افزونه بازی‌ها، بسته الحاقی زامبی‌ محور بازی Call of Duty: Black Ops III توانست باری دیگر محبوب‌ترین بسته الحاقی کنسول سونی در آمریکا لقب بگیرد. در اروپا سیزن پس بازی Battlefield 1 بود که توانست به این مهم دست پیدا کند. بسته الحاقی بازی The Just Cause 3 که  Air, Land, and Seaنام داشت، در ماه گذشته میلادی عملکرد خوبی را از خود، در هر دو قاره به جای گذاشت به طوری که در آمریکا رتبه دوم و در اروپا رتبه سوم را کسب کرده است. بسته‌های الحاقی عناوینی از قبیل Diablo III و Rocket League که به ترتیب Rise of the Necromancer و Batman v Superman: Dawn of Justice Car Pack نام داشتند، توانستند ماه آگوست را نیز با موفقیت پشت سر بگذارند.

اگر به کنسول سالخورده و نسل هفتمی پلی استیشن 3 نگاهی بیندازیم، بازی Grand Theft Auto V در ماه گذشته میلادی به پرفروش‌ترین بازی آمریکا و FIFA 17 پرفروش‌ترین بازی اروپا بر روی آن کنسول تبدیل شده است. بازی Undertale نیز پرفروش‌ترین بازی کنسول دستی پلی استیشن ویتا در آمریکا و بازی GTA: Liberty City Stories پرفروش‌ترین بازی ویتا در اروپا لقب گرفت.

در ادامه می‌توانید لیست 20 بازی دیجیتالی پرفروش کنسول پلی استیشن 4 قاره آمریکای شمالی را مشاهده کنید:

  1. Madden NFL 18
  2. Hellblade: Senua’s Sacrifice
  3. Sonic Mania
  4. Tom Clancy’s Rainbow Six Siege
  5. Uncharted: The Lost Legacy
  6. Grand Theft Auto V
  7. Friday the 13th
  8. Undertale
  9. Minecraft
  10. EA Sports UFC 2
  11. Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
  12. Rocket League
  13. Need for Speed
  14. LawBreakers
  15. Absolver
  16. For Honor
  17. Life Is Strange: Before the Storm
  18. The Evil Within
  19. Call of Duty: Modern Warfare Remastered
  20. Overcooked

در پایین نیز می‌توانید لیست 20 بازی دیجیتالی پرفروش کنسول پلی استیشن 4 قاره اروپا را مشاهده کنید:

بازی Hellblade: Senua's Sacrifice

  1. Hellblade: Senua’s Sacrifice
  2. Uncharted: The Lost Legacy
  3. Tom Clancy’s Rainbow Six Siege
  4. Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
  5. Horizon: Zero Dawn
  6. Wolfenstein: The New Order
  7. EA Sports UFC 2
  8. Sonic Mania
  9. Rocket League
  10. Minecraft
  11. FIFA 17
  12. Mortal Kombat XL
  13. The Last of Us Remastered
  14. Cities: Skylines
  15. Middle-earth: Shadow of Mordor
  16. Call of Duty: Black Ops III
  17. Star Wars Battlefront
  18. The Witcher 3: Wild Hunt
  19. Friday the 13th
  20. Borderlands: The Handsome Collection

ورزش سه

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *