«لیگ عدالت» ﮐﻢ ﻓﺮﻭﺵترین فیلم ﺩﻧﯿﺎﯼ ﺗﻮﺳﻌﻪﯾﺎﻓﺘﻪ ﺩﯼﺳﯽ

در حـالی که مارول این روزها خودش را برای شروع اکران یکی از بزرگ ترین فیلم هـای ابرقهرمانی تاریخ، Avengers: Infinity War (ﺍﻧﺘﻘﺎﻡﺟﻮﯾﺎﻥ: ﺟﻨﮓ ﺍﺑﺪﯾﺖ) آمـاده می کند، فیلمی که قرار است رکوردهای بسیاری را جابجا کند و هنوز نیامده شروع به رکوردزنی کرده است، Justice League (لیگ عدالت) بطور رسمی بعنوان ﮐﻢ ﻓﺮﻭﺵترین فیلم ﺩﻧﯿﺎﯼ ﺗﻮﺳﻌﻪﯾﺎﻓﺘﻪ ﺩﯼﺳﯽ شناخته می شود.

این فیلم در ماه نوامبر سال گذشته پا به گیشه گذاشت، و در آن شاهد حضور شخصیت هایی مشهور مثل بتمن (با نقش آفرینی بن افلک)، سوپرمن (هنری کویل)، واندر وومن (گل گدوت)، فلش (ازرا میلر)، سایبورگ (ری فیشر) و آکوامن (جیسون موموآ) بودیم. Justice League از همان ابتدای ورود به سینماها با سردی طرفداران و واکنش های منفی منتقدین روبرو شد و در نهایت با فروش بین المللی ۶۵۷٫۹ میلیون دلاری از گیشه خداحافظی کرد. با این حساب، لیگ عدالت نه تنها از نظر هنری بعنوان بدترین فیلم DCEU شناخته شده بلکه از نظر تجاری هم به کمترین فروش رسیده است.

در گیشه بین المللی، Batman v Superman: Dawn of Justice (بتمن در مقابل سوپرمن: طلوع عدالت) با فروش ۸۷۳٫۶ میلیون دلاری پرفروشترین فیلم دنیای سینمایی ﺩﯼﺳﯽ است، Wonder Woman (زن شگفت انگیز) با فروش ۸۲۱٫۸ میلیون دلاری دوم، Suicide Squad (جوخه انتحار) با فروش ۷۴۶٫۸ میلیون دلاری سوم، و Man of Steel (مرد پولادین) با فروش ۶۶۸٫۰ میلیون دلاری چهارمین فیلم پرفروش DCEU است، justice League هم در جایگاه انتهایی قرار دارد. باید اشاره کنیم که بودجه ساخت لیگ عدالت هیچگاه بطور رسمی از سوی وارنر بروس تایید نشد اما در آن زمان شنیده بودیم که تولید آن ۳۰۰ میلیون دلاری روی دست کمپانی گذاشته است.

فیلم بعدی فرانچایز، Aquaman به کارگردانی جیمز وان (Furious 7) نام دارد که ۲۱ دسامبر مصادف با جمعه ۳۰ آذر سال جاری پا به گیشه بگذارد.

تانی کال

مغناطیس نیوز

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *